Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Naujausi skundai dėl įmonių

UAB Tasmana | Dėl pirktos prekės internetu

Nr.: S-3665
Pirkau preke internetu sumokejau pinigus už preke , bet negaunu jokios informacijos apie preke.bandziau susisiekti telefonu... Plačiau

BLUECOLOR LIMITED butikasjums.lt | prekes grazinimas

Nr.: S-3662
Sveiki, pirkau striukę iš butikasjums.lt ir dėl netikusio dydžio noriu ją grąžinti. Jie teigia, kad turiu ją išsiųsti į... Plačiau

MB "Fortuna" | Negrąžinami pinigai

Nr.: S-3726
Sveiki, Šių metų 2023.10.16d internetu užsisakiau prekę (plaukų džiovintuvą, perkant džiovintuvą dovanų buvo... Plačiau

pigu.lt | pigu.lt pinigų negrąžina

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-3714
Pirkau darbo įrankį iš pigu.lt. Jo negavau, sugaišau daug laiko bandydamas susisiekt su pardavėjais ir kai pagaliau pavyko... Plačiau

Mados Rojus | Neatitiko prekė pagal kainą

Nr.: S-3660
Pirkau iš Mados Rojus  "Elegantišką liepenę EVA ,kuri neatitiko nei kokybės nei pinigų  už kurią sumokėjau.Buvo... Plačiau

MB "Naujovių pasaulis" | Pinigų grąžinimas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-3648
Iš internetinės parduotuvės isigyjau prekę. Gavau ja spalio 25 d. Tą pačią dieną parašiau jiems i el pašta kad ji netinka... Plačiau

UAB "MADOS ROJUS" | Dėl prekės grąžinimo

Nr.: S-3646
Ilgai laukusi gavau užsakytą prekę, tačiau prekė nėra kokybiška ir net nepanaši į pardavimo puslapyje rsančią nuotrauką.Jų... Plačiau

STILIUS KIEKVIENAM | Nekokybiska preke

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-3641
Uzsakiau kardigana, uzsakymas #1324. Gavau preke, kuri neatitiko pateiktos ismieru  lenteles. Gavus, spalio 25 d. is... Plačiau

UAB "Barbora" | DĖL BABRBORA.LT KURJERIŲ DĖŽIŲ VEŽIMĖLIŲ KELIAMO TRIUKŠMO.

Nr.: S-3664
DĖL BABRBORA.LT KURJERIŲ DĖŽIŲ VEŽIMĖLIŲ KELIAMO TRIUKŠMO.Suprantama, kad dėl darbo saugos, sveikatos ir kitų aplinkybių... Plačiau

KAINUFIESTA.LT | Įmonė negrąžino pinigų už grąžintą prekę

Nr.: S-3657
Įsigyta prekė netiko ir buvo grąžinta per Omniva siuntas (kaip ir nurodo pardavėjas) per 14 dienų nuo gavimo (pardavėjas... Plačiau

KAINUFIESTA.LT | Nekokybiškos šluostės

Nr.: S-3656
KAINUFIESTA.LT  po dviejų mėnesių ir laiškų atsiuntė netinkamą prekę, ne tą, kurią ir toliau reklamuoja savo puslapyje... Plačiau

fineon | Fineon

Nr.: S-3654
Пръчах един артикул - анцунг, а получих съвсем различен. Сайта, от който го поръчах вече е недостъпен. Писах на e-mail... Plačiau

LUKAS KORDUŠAS idv. veiklos pažyma Nr.881444 | dėl negautos prekės ir negrąžintų pinigų

Nr.: S-3636
2023-09-29 Facebook radau reklamuojamas prekes batų spintą Luko Kordušo veikiančio pagal ind. veiklos pažyma Nr. 881444. tą... Plačiau

IĮ “PirktiVerta.lt” | Negražinti pinigai

Nr.: S-3635
Užsisakiau telefono dėkliuką kurio kaina 20.97€. Atvežęs kurjeris jos nepaliko paštomate ir padarėm gražinimą. Gražinimo... Plačiau

Mados oazė.lt | Dėl pinigų grąžinimo už negautą prekę

Nr.: S-3634
  Rugpjūčio 12d.iš el.parduotuvės Mados oazė.lt užsisakiau užsimetamą megztinį Zofija.Užsakymo Nr.1106,kaina 36,95eu... Plačiau

preke1.lt | Skundas

Nr.: S-3633
Užsakymas  š.m.spalio 24 d,iš preke 1.lt užsakymo nr28877,kreiptasi el.paštudėl prekės pristatymo,atsakymo jokio.praėjo pristatymo terminas.

Baltcstore.lt, Klaipėda, Naugarduko24 | Dėl Balticstore.lt grąžintų prekių

Nr.: S-3627
2023-10-06 gavau tekstilinę sofą ir batinę.Garantija14d. Susisiekti el.paštu niekaip nepavyko dėl grąžinimo,todėl... Plačiau

LaMóse Imonė | La Móse sukčių internetinė parduotuvė

Nr.: S-3652
2023-10-19 d. užsakiau internetinėje parduotuvėje La Móse  rudens ir žiemos laisvą moterišką kašmyro megztinį... Plačiau

HS PLUS d.o.o, vigoshop.lt | Negavau siuntos

Nr.: S-3632
Laba diena. Iš HS PLUS d.o.o, kurios internetinės svetainės https://vigoshop.lt/, užsisakiau ergonominę pagalvę... Plačiau

UAB "autobazar" | Nepatikimas pardavėjas

Nr.: S-3624
Užsakiau automobilio lubų žibintus, bet vietoj 2 vienetų gavau 1 nors nuotraukoje aiškiai matomi 2 vienetai ir skelbime... Plačiau