Šios el.sistemos dėka Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija savo nariams padeda spręsti jų skundus. Gauti narių skundai yra persiunčiami įmonei, atitinkamai/oms institucijoms bei paviešinami šioje svetainėje. Įmonės turi galimybę pateikti atsakymus, kurie taip pat yra viešai prieinami.
Vartotojų prašymu atstovaujame jų interasams atitinkamose valstybinėse institucijose ar teismuose sprendžiant ginčą tarp vartotojų ir įmonės.
Svetainė buvo sukurta ir suderinta pagal Europos Komisijos vartotojų skundų klasifikavimo ir pranešimų sistemos metodiką.
Pateikdami skundus, kritines pastabas apie įmones, vartotojai patvirtina ne tik savo teises, bet ir pareigas, kad informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti necenzūrinės leksikos, įžeidžiančią ar melagingą informaciją, siekiant pažeminti ar klaidinti visuomenę. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji administratorių trinama be perspėjimo. Skundai apie vartotojo ir įmonės ginčą yra saugomi ir viešinami, kol yra visiems aktualūs ir jei jais nesiekiama įžeisti, žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Išsamias skundų rašymo atsakomybės ir kitas taisykles rasite paspaudę esančias nuorodas: "Pateikite skundą".