Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Adcparking | Del parkavimo paslaugu |

Sveiki, 2025-01-03 lankiausi Žalgirio baseine. Kad privažiuoti iki baseino reikia į važiuoti į adcparking administruojančios imones automobilių stovėjimo aikštelę. Įvažiuoti pavyko be problemų. Bet va po baseino išvažiuoti nepavyko. Nežinau dėl kokių techninių problemų bet negalėjau susimokėti per adcparking appsa ar kitas priemones. Automobiliu stovejimo aikštelę administtuojanti įmone niekur neskelbe savo kontaktu. Nebent el.p. 
Automobilyje su mažamačiais vaikais prabuvau 1,5 min. Kol pats sugalvojau kaip gudriai išvažiuoti. 

Rezume kad nera kaip jiem priskambinti ir kad jie neturi teises manes ten laikyti uždaryto. Jie neatitinka reikalavimu teikti tokias paslaugas pilieciams…
Absurdas kažkoks. 

Labai prašau ne dėl manęs bet dėl kitų žmonių laiko ir nervų ir streso pažiūrėti į šią situacija neatmestinai. Kad visiems būtų lengviau ir paparaščiau gyventi. 

Jei turėsite klausimų skambinkite. 

Adcparking pateiktas atsakymas.

Sveiki,

dėkojame vartotojui už žinutę.

Minėtoje aikštelėje ant visų užtvarų ir yra nurodytas pagalbos telefono numeris, kuriuo paskambinus vartotojams suteikiama pagalba. Jeigu vartotojas būtų kreipęsis minėtu telefono numeriu (nurodytu ant užtvarų) situacija būtų išspręsta greitai ir patogiai vartotojui. Tačiau vartotojas į pagalbos centrą nesikreipė. Apie incidentą sužinojome iš viešo skundo.

Patikrinę sistemą matome, kad:
- Vartotojas negalėjo išvažiuoti, nes nepavyko lėšų nuskaitymas (problema su vartotojo mokėjimo kortele).
- Vartotojui iš karto (po kelių sekundžių) buvo išsiųsta automatinė SMS žinutė, kuri informavo, kad mokėjimas nepavyko, ir jam pasiūlyta atnaujinti mokėjimo kortelės duomenis.
- Po dešimties minučių vartotojas pridėjo naują mokėjimo kortelę prie savo paskyros, tačiau nepažymėjo (nepasirinko) jos kaip pagrindinės (su kuria vykdomi mokėjimai), o kaip pagrindinę kortelę paliko senąją.
- Kai po kelių minučių vartotojas vėl bandė išvažiuoti – pasikartojo ta pati situacija (nepavykęs nuskaitymas nuo senos kortelės (kuri liko pažymėta kaip pagrindinė), vartotojui išsiųsta SMS žinutė apie nepavykusį mokėjimą).
- Po dar 10 minučių vartotojas išvažiavo iš aikštelės, nes už parkavimą sėkmingai apmokėta iš kito asmens paskyros.
- Nuo pirmojo bandymo išvažiuoti iki išvažiavimo praėjo 26 minutės.

Apgailestaujame, kad vartotojas patyrė nepatogumų. Vis dėlto vertiname tai kaip nesusipratimą: problema kilo vartotojo pusėje su mokėjimo kortele, vėliau vartotojas pridėjo naują kortelę, tačiau nepašalino senosios ir nepasirinko, kad naujoji kortelė būtų pagrindinė (nuo jos būtų vykdomi nuskaitymai). Taip pat vartotojas nesikreipė į pagalbos centrą, kurio telefono numeris nurodytas ant užtvaro. Siekdami maksimaliai sumažinti galimybes kilti panašiems nesusipratimams ateityje, mes pakeitėme sistemos nustatymus, kad naujai pridedama mokėjimo kortelė būtų automatiškai laikoma pagrindine (su kuria vykdomi mokėjimai), nebent vartotojas rankiniu būdu pasirinktų kitaip.

Vertiname vartotojo grįžtamąjį ryšį, kuris leidžia mums nuolat tobulėti. Tikimės, kad ateityje pavyks išvengti panašių nesusipratimų. Linkime sklandaus parkavimosi !

ADCParking