2024 m. lapkričio 7 d. el.
paštu gavau pranešimą, išsiųstą iš orders@srotas.net, kad
užsakymas yra patvirtintas ir apdorojamas. Tą pačią dieną gavau pranešimą, kad
tiekėjas nebeturi užsakyta detalė. Atsakydamas į pranešimą aš pranešiau, kad pageidauju pinigų
grąžinimo už nepateikta preke.
2024 m. lapkričio 7 d. aš
gavau pranešimą apie dalies užsakymo Nr. 474083 atšaukimą.
Kaip buvo nurodyta
gautame pranešime, aš užpildžiau pinigų grąžinimo forma
Pinigų grąžinimo formą buvo užpildyta ir išsiųsta lapkričio 7 d.
2024 m. lapkričio 21 d. aš
el. paštu orders@srotas.net išsiunčiau paklausimą dėl pinigų
grąžinimo. Gavau atsakymą, kad informacija perduota buhalterijai
patikrinimui.
Po to aš jiems rašiau 26.11.2024, 03.12.2024, 27.12.2024 del pinigų grąžinimo
ir gaudavau iš jų tokius atsakymus :
"Užsakymo
numeris perduotas buhalterijai, bus patikrintas artimiausiu metu"
"Netrukus
užbaigsime Jūsų grąžinimo procesą"
"Sveiki.
buhalterija informuota del jusu uzsakymo, prasome laukti pavedimo"
"Jūsų
grąžinimas netrukus bus įvykdytas"
Tačiau iki šiol pinigų taip ir negrąžino.
Atsižvelgdamas į tai
kas išdėstyta, norėčiau, kad man būtų grąžinti pinigai
už nepateikta preke 85 Eur ir neįvykdytą pristatymą 7 Eur.
Viso 92 Eur.
Pridedama :
Mokėjimo nurodymas patvirtinimas
Invoice