Laba diena, internetinėje svetainėje užsisakiau personalizuotas kojines su gyvūno atvaizdu. Tačiau prieš atliekant užsakymą, kad nuotrauka būtų tokia kokia turi būti kreipiausi į įmonę facesocks.lt dėl tinkamos paslaugos suteikimo ir papildomos informacijos kaip nuotrauka bus apkarpyta. Atsakymą gavau, kad galiu pateikti bendruoju būdu savo užsakymą, o jų dizaineriai apkarpys ir padarys taip kaip reikia, kadangi facesocks patikino, kad užsakymas tikrai bus toks koks reikia, papildomnai pastobes dar įrašiau pageidaujamą formą. taip pat įmonė el. paštu patikino, kad galutinio dizaino nesimatys atliekant užsakymą. Užsakymas atėjo visiškai nepersonalizuotas ir neatitinkantis realybės. kreipusis į įmonę, kodėl taip atsitiko, nes jaučiuosi apgauta, tuo labiau, kaip užsakymą derinau iš anksto. Gavusi užsakymą, kaip ir nurodyta dėl netinkamos prekės kreipiausi nurodytu el. paštu, kur įmonė pripažino, kad apgavo, tačiau paprašius pakeisti arba gražinti sumokėtus pinigus už užsakymą, apkaltino mane, kad neteisingai atlikau užsakymą, kurį pabrėžiu derinau iš anksto, jaučiuosi labai apgauta. Pridedu elektroninių laiškų kopijas.