Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Naujausi skundai dėl įmonių

UAB "Civinity LT" | dėl neteisingai išrašytos sąskaitos perrašymo

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2815
llaba diena,virtuvėje vandens ventiliukas pradėjo praleisti vandenį,todėl paskambinau tel.870055188 ir pasiklausus kiek... Plačiau

Tausa lt | Sugadinta preke

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2728
Sveiki,buvo pirktas šaldytuvas iš internetines parduotuves tausa. Preke pristate dpd kurjeris,kuris parašo papraše prie... Plačiau

MB "Dianos Nakienės konsultacijos" | Neganu prekės

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2720
Uzsikiau papildau internetinėje svetainėje  gegužės 22d. Prekių negavau ir iki šiol negauno jokio patvirtinimo kad yra išsiųsta. Į laišku sneatsako, telefonas išjungtas. Žala 21.90 eur

UAB Gudragalvis | Dėl prekių pristatymo

Nr.: S-2717
2021 m. gruodžio 31 d. su UAB "Gudragalvis" sudarėme žodinę sutartį dėl prekių pirkimo-pardavimo. Tą pačią diena tiekėjas... Plačiau

LIETUVOS PAŠTAS | Registruota siunta dingo

Nr.: S-2810
Jau praejo lygiai 4 menesiai kaip registruotas laiskas is Vilniaus man buvo pasiustas y Portugalija, ir kol kas online... Plačiau

Luxur.lt | Apgaudinėjimas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2807
Užsisakiau basutes liepos 5d. atlikau pavedimą, gavau po nepilnai dviejų savaičių, tačiau jos buvo visiškai netokios... Plačiau

Cascada.lt | Nekokybiškas plaukų šepetys

Nr.: S-2805
Laba diena, 2022 m. kovo mėn. Cascadą parduotuvėje įsigijau plaukų šepetį. Po kurio laiko pradėjo byrėti plaukų šepečio... Plačiau

UAB "Impuls LT" | Dėl mokėjimų už nesuteiktas paslaugas

Nr.: S-2801
Sveiki,Kreipiuosiu į jus dėl "Impuls" nuolatinio terorizavimo sumokėti įmokas.2022m gegužės 24d nusipirkau narystę... Plačiau

Lionparis.com | Sukčiavimas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2714
Sbeiki,balandžio 24d.buvo pateiktas užsakymas i lionparis.com parduotuve ir apmokėta per paysera bankininkyste suma 37,50... Plačiau

UAB "24 SROTAS" | Pretenzija

Nr.: S-2713
Gavau iš srotas24 detalė kuriuos būklė siaubinga, rašau jiems kad noriu grąžinti nes dar nepraėjo net7 dienų nežinau ką bedaryti ačiū už pagalbą 

UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ "ALDASA" | Šarvo durys iš Aldasa Kaune

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2705
Labai blogos kokybes šarvo  durys,apibraižytos,rankenos kliba,per akute nera jokio ryškumo,tarpai nuo sienos iki... Plačiau

Akcinė bendrovė "Novaturas" | Novaturas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2704
Sveiki,Buvome rezervavę kelionę į Turkiją per KidyTour viešbutis Crystal Paraiso Verde sumokėjome avansą 250eur.Kadangi... Plačiau

Hermosalt | Apgavikai

Nr.: S-2701
Pirkau masažinį įrankį. Praėjo 10 d, niekas neatrašo, kodėl negaunu prekės, nurodytas tel. nr, kuriuo neįmanoma prisikambinti, nes tokio nr. nėra-praneša operatorė.Apgavikai.

HS PLUS | pinigų grąžinimas

Nr.: S-2700
Balandžio 2 d. e-parduotuvėje užsisakiau (nr 1894773 patvirtas e-žinute) nešiojamą išmanųjį spausdintuvą MINI print ... Plačiau

UAB Beril | Nekokybiškos prekės grąžinimas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2690
UAB Beril 2022-01-04 pastatė elektrini šildymo katilą, kuris tinkamai neveikia. Nuo to laiko, iki dabar buvo remontuotas 6... Plačiau

Gym LT UAB | Sukciavimas.

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2798
Kaledu proga 21 gruodzio 2021 m. buvo pirktas narystes kuponas sporto klube Lemon Gym. Pardaveja pasake kad viskas gerai... Plačiau

Manto Rakausko Individuali veikla | Dėl negautų prekių

Nr.: S-2797
Laba diena,noriu kreiptis į vartotojuskundai.lt su iškilusia  problema. Manto Rakausko Individuali veikla, namųprekes.lt... Plačiau

VšĮ Penki pojūčiai | Negauta prekė penkipujucisi.lt

Nr.: S-2782
2022-05-11 diena iš Penkipojuciai.lt buvo užsakyta ir apmokėta pasunkinta liemene vaikui su negale kainavusi 157.70€+5... Plačiau

Inch2 | Inch2 nevykdo užsakymo, negrąžina pinigu, ignoruoja laiškus

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2781
2022m. balandžio 7d. užsisakiau batus, su siuntimu sumokėjau 165€ (150€ batai + 15€ siuntimas į Lietuvą). Buvo nurodytas... Plačiau

UAB cindeila | Skundas

Pateiktas įmonės atsakymas

Nr.: S-2779
Užsisakinėjau kostiumėlį iš luxur.lt Užsakymą atlikau gegužės 13 dieną ir dar iki dabar kovoju dėl pinigų grąžinimo. Gavus... Plačiau