Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Naujausi skundai dėl įmonių (neatsakyti)

UAB "PLAUNU PATS" | "Plaunu pats" žetonai

Nr.: S-2788
UAB "Plaunu pats" pardavė plovyklos žetonus. Žetonai neturi galiojimo laiko, t.y. nebuvo nurodyta, per kiek laiko reikia... Plačiau

Luxur.lt | Dėl gautos ne tos prekės

Nr.: S-2787
Laba diena. Užsakynejau prekę. Atsiuntė po dviejų savaičių laiko, buvo užsakomas rausvas kostiumėlis o gavau melinus... Plačiau

LUXUR.LT | Ne ta prekė

Nr.: S-2785
Liepos 6 d. pateiktas užsakymas #2523. Gavau ne tą prekę liepos 22 d. Grąžinau ją  nedelsiant, užpildžiusi grąžinimo aktą. Parašiau el. laišką pardavėjui. TIKIUOSI GRĮŽTANČIŲ PINIGŲ!.

Luxur.lt | Apgavikai

Nr.: S-2780
Apgaviksi. Niejada nesinauduokite šios įmonės paslaugomus, nepirkite prekių, maža to kad laikų neatsiunčia dar ir ne tą... Plačiau

UAB "Evinara" | UAB Evinara Baldusale prekes baisios kokybes

Nr.: S-2777
UAB Evinara Baldusale prekiu kokybe apgailetina. Pirkau spinta uz 900 eur atveze apgailetinas plokstes. Parasiau kad... Plačiau

UAB "Impuls LT" | Dėl mokėjimų už nesuteiktas paslaugas

Nr.: S-2801
Sveiki,Kreipiuosiu į jus dėl "Impuls" nuolatinio terorizavimo sumokėti įmokas.2022m gegužės 24d nusipirkau narystę... Plačiau

Manto Rakausko Individuali veikla | Dėl negautų prekių

Nr.: S-2797
Laba diena,noriu kreiptis į vartotojuskundai.lt su iškilusia  problema. Manto Rakausko Individuali veikla, namųprekes.lt... Plačiau

VšĮ Penki pojūčiai | Negauta prekė penkipujucisi.lt

Nr.: S-2782
2022-05-11 diena iš Penkipojuciai.lt buvo užsakyta ir apmokėta pasunkinta liemene vaikui su negale kainavusi 157.70€+5... Plačiau

Luxur.lt | Del drabuzio

Nr.: S-2774
Nepirkite is šios imones drabužių nes siunčia preke menesi laiko,plius atsiunčia padeveta  drabuzi,kitos spalvos... Plačiau

UAB "Evinara" | Dėl prekės grąžinimo

Nr.: S-2771
pirkau spintą per internetinę parduotuvę www.baldusale.lt Gavau manęs netenkinančios kokybes prekę. Kitą dieną po gavimo... Plačiau

UAB "Dilera" | UAB DILERA bankrutuoja

Nr.: S-2768
UAB DILERA jau iškelta 13 bylų, paskutinė - bankroto byla.https://okredo.com/lt-lt/imone/uab-dilera-304600127#teismaiBūkite atsargūs, UAB Dilera, vis dar vykdo savo abejotiną veiklą

Uždaroji akcinė bendrovė "NORFA" | Norfa

Nr.: S-2745
Sveiki,norečiau pranešti ,kad parduotuves laikas yra nurodytas nuo pirmadienio iki šeśtadienio nuo 8 iki 22 val. Bet as... Plačiau

UAB "24 SROTAS" | nepriima atgal nekokybiškos prekės

Nr.: S-2743
Iš įmonės buvo užsakyta naudota auto detalė.  Prekė atkeliavo birželio 14 d. Patikrinus, prekė pasirodė neveikianti... Plačiau

UAB Gudragalvis | Dėl prekių pristatymo

Nr.: S-2717
2021 m. gruodžio 31 d. su UAB "Gudragalvis" sudarėme žodinę sutartį dėl prekių pirkimo-pardavimo. Tą pačią diena tiekėjas... Plačiau

UAB "24 SROTAS" | Pretenzija

Nr.: S-2713
Gavau iš srotas24 detalė kuriuos būklė siaubinga, rašau jiems kad noriu grąžinti nes dar nepraėjo net7 dienų nežinau ką bedaryti ačiū už pagalbą 

Hermosalt | Apgavikai

Nr.: S-2701
Pirkau masažinį įrankį. Praėjo 10 d, niekas neatrašo, kodėl negaunu prekės, nurodytas tel. nr, kuriuo neįmanoma prisikambinti, nes tokio nr. nėra-praneša operatorė.Apgavikai.

HS PLUS | pinigų grąžinimas

Nr.: S-2700
Balandžio 2 d. e-parduotuvėje užsisakiau (nr 1894773 patvirtas e-žinute) nešiojamą išmanųjį spausdintuvą MINI print ... Plačiau

http://www.justline.lt | Justline vengia susisiekti dėl prekės grąžinimo

Nr.: S-2683
iš justline.lt svetainės pirkau marškinėlius 2022-04-06 dieną, gavau juos, bet netiko dydis ir balandžio 13 d. parašiau per... Plačiau

SIA "Genuine Autoparts" | No refund

Nr.: S-2766
on 25.05.22 I have made an order to SIA Geneuine Autoparts. The order was made through SIA's internet page.The order has... Plačiau

UAB "cV Group" | Carvertikal apgaudinėja

Nr.: S-2757
Esu nepatenkintas įmonės teikiama, visur išreklamuota paslauga, t.y. naudoto automobilio istorijos ataskaita. Kadangi... Plačiau