Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Eimeta | Eimeta |

Prekės el. parduotuvėje www.eimeta.lt (įmonė, gyvavusi 25 metus, rekomenduota kitų el.parduotuvių platformų) buvo užsakytos 09.24. Užsakymas apmokėtas iš anksto.
Pardavėjas nurodė pristatymo datą - 10.24. Lapkričio 1 kreipiausi į įmonę dėl prekių pristatymo statuso. "Eimeta" informavo, jog užsakymo numatomas atvykimas į Lietuvos sandėlius yra lapkričio 20-21d. Praėjus šiai datai, lapkričio 27 d. kreipiausi dėl pinigų grąžinimo, kadangi paskambinus į įmonę, buvau informuotas, jog užsakymas nepadarytas ir keltųsi į gruodį. "Eimeta" suformavo užsakymo atšaukimą, tačiau pinigai taip ir nebuvo grąžinti į mano (pirkėjo) sąskaitą. Įmonės puslapis šiuo metu neaktyvus (nebėra jokios galimybės užsakyti prekes), įmonės Facebook ir Instagram paskyros išjungtos.

Nukentėjusių asmenų kiekis didelis.