Įmonėje zuza.lt 2023 10 11užsakiau 3 baldus.Baldų modelis rodomas tituliniame paveikslėlyje(rašoma "daug pavyzdžių"),mano pasirinktas paveikslėlis buvo ne titulinis,o spaudžiant toliau atsiverčiantis vienas iš berods 10 variantų.Paklausiau online konsultanto,kaip pažymėti,kad užsakau būtent su išsirinktu piešiniu,nes atskiro paspaudimo atskiriems paveikslėliams nebuvo,jis atsakė,kad parašyti komentare.Taip ir padariau-parašiau paveikslėlio numerį ir kas jame nupiešta.Taip užsakiau minėtus 3 baldus su tuo pačiu paveikslėliu.Prekės buvo pristatytos,kaip buvo žadėta,per 2 savaites.Atidarius vieną pakuotę,pamatėm, kad ten tas pats baldų modelis,bet paveikslėlis titulinis,ne užsakytasis.Parašiau situaciją į pagalba@zuza.lt ir gavau atsakymą,kad baldai nėra grąžinami,tuomet paaiškinau,jog suprantu,kad atidarytos prekės grąžinti negalima,bet kitas privalo apkeisti,nes tai jų klaida(įtarėm,bet neatidarėm,kviečiau atvykti),siunčiau foto,kaip buvau prašyta atidaryto baldo,jį ir sudėjome,nes nesitikėjome,kad grąžins ir kitas dėžes neišpakuotas.Susirašinėjimas el.paštu užtruko,buvo ilgai neatsakoma,o kai atsakė,kad perdavė tiekėjui ir turi apkeisti.2023 11 25 po visiškai nerezultatyvaus susirašinėjimo,parašiau,kad laukiu atsakymo per 1 savaitę su problemos sprendimu arba rašau skundus internete ir kreipiuosi į Vartotojų teisių tarnybas.Jokio atsakymo nesulaukiau iki šiol,tad rašau skundą čia ir pačiame zuza.lt puslapyje ,taip pat rekvizitai.lt.Į teismą nesikreipiau.Turiu išsaugojusi el pašte visą susirašinėjimo istoriją,taip pat banko mokėjimus. Nesitikiu nieko iš šitos įmonės,nebent atsiprašymo moralinių nuostolių padengimo(baldai užsakyti vaikams,vaikai susigraudino ir labai nuliūdo pasakius,kad baldai visgi bus šitie,o ne jų išsirinkti ir kad mes jau nebegalime laukti 2 mėnesius neturėdami,kur susidėti rūbų ir su namais,apkrautais dėžėmis),taip pat norisi,kad įmonė neapgaudinėtų kitų žmonių ir neišsisukinėtų,jei padaro klaidas.