Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Eimeta" | UAB "Eimeta" sukčiavimas |

2023 09 28 internete ieškojau mobilaus telefono Iphone 13 mini. Tinklapyje kaina24.lt ties Eimeta buvo
rinkoje tuo metu geriausia kaina. Paskaitęs kitų klientų atsiliepimus, nusprendžiau pirkti. Nuėjęs į tinklapį
www.eimeta.lt užpildžiau prekės pirkimo anketą, pervedžiau 559 eurus į UAB Eimeta banko sąskaitą
LT06 7044 0600 0129 1642. Keleto minučių
laikotarpyje gavau į savo el. paštą patvirtinantį laišką apie sėkmingai pervestus pinigus ir užsakytą prekę,
užsakymo nr 22730. Internetiniame tinklapyje buvo nurodyta, kad prekės pristatymo laikas 14-21 diena.
Mane tai tenkino, tad laukiau prekės. 2023 10 04 internete radau naujų klientų neigiamų atsiliepimų, tad
šiek tiek sunerimęs parašiau į jų el. paštą užsakymai@eimeta.lt laišką paklausimą: gal yra gerų naujienų
su mano užsakymu? Gal pajudėjo iš sandėlio? Gavau atsakymą, kad prekė atvyks spalio 12-17 dienomis
ir gavę iškart mane informuos telefonu ir el. paštu. 2023 10 17 vėl parašiau į el. paštą, kad jau žadėta
spalio 17d, tuomet gavau atsakymą, kad dar negavo telefono, tiekėjas nepristatė. Informuos kai gaus.
Paprašiau pasidomėti kur jis yra pagal siuntos nr. Atrašė, kad išsiuntė užklausą tiekėjui ir informuos kai
gaus atsakymą, bet taip ir neinformavo. 2023 10 19 paskambinau tel nr 865570192 nurodytu
www.eimeta.lt tinklapyje. Atsiliepė moteris ir patikino, kad prekė jau LT sandėliuose, bei pristatys ją iki
2023 11 01 dienos. Pokalbio metu gavau patvirtinantį el. laišką. Kadangi nuo spalio 25 iki lapkričio 1 buvo
suplanuotos atostogos užsienyje, paklausiau ar galetų kurjeris prekę palikti paštomate? Darbuotoja
sutiko ir kaip sakė pasižymėjo informaciją. Keletas dienų iki kelionės sugędo mano naudojamas telefonas
ir aš pasiėmiau seną, skilusiu ekranu, tikejausi, kad kai grįšiu, naudosiuosi naujuoju. 2023 10 25 gavau el.
laišką su pastaba, jog užsakymas vėluoja ir įvykdys iki lapkričio 13 d. Tuo metu jau buvau užsienyje, tai
pradėjau su Eimetos darbuotojais bendrauti per www.eimeta.lt pokalbių programėlę. Parašiau, kad
gavau el. laišką su prekės atidėjimu trim savaitėm, nors žadėjo pristatyti iki 11.01, prašiau nežaisti ir
grąžinti sumokėtus pinigus į mano banko sąskaitą, kurią nurodžiau, nes pamaniau, kad prasideda jų
žaidimai kaip kitiems klientams. Atrašė, kad patikslins informaciją dienos eigoje, bet taip ir nesusisiekė su
manimi. Kitą dieną parašiau, kad dar nesulaukiau pinigų grąžinimo, vėl niekas nereagavo. 11.03 važiavau
į Vilnių ir užsukau į fizinę eimetos parduotuvę esancią adresu Vilkpėdės g. 10-15 korp., LT-01245 Vilnius.
Ten dirbanti darbuotoja paklausė kokiu klausimu atvykau, pasakiau, kad pinigų grąžinimo. Paklausė
užsakymo numerio, banko sąskaitos numerio ir užpildė pinigų grąžinimo prašymą, kurį atsiuntė man
laukiant minėtoje parduotuvėje. Paklausiau ar nereikės dar kartą atvykti? Atsakė, kad ne. El. laiške buvo
nurodytas 5 d.d. laikotarpis. Praėjus minėtam laikotarpiui skambinau vėl, tačiau sulaukdavau naujų
melų, kad perdavė buhalterijai, buhalterė išvykusi Ir pan. Nusprendžiau kreiptis į vvtat. Ten pasakė, kad
turiu parašyti eimetai prašymą. Jei per 14 dienų negausiu jokio atsakymo, tuomet kreiptis į VVTAT. Taip ir
padariau. Parašiau prašymą ir nusiunčiau jį 2023 11 13. Iš eimetos jokios reakcijos. Tad 2023 11 27
užpildžiau VVTAT prašymą mane apginti. 2023 11 29 užregistravau įvykį epolicija.lt