Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.
Sutinku su naudojimu
Sužinoti daugiau
Vartotojų
skundai
PAGALBA NUKENTĖJUSIEMS VARTOTOJAMS
Prisijungti
Apie
Trumpai apie www.vartotojuskundai.lt
Teisinė informacija vartotojams
Patarimai
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija
Pateikti skundą įmonei
Skundai dėl įmonių
Atsakyti skundai
Neatsakyti skundai
Įmonėms
Naujienos
Kontaktai
Patarimai
Aktualios temos
Pasirinkite Jus dominančią temą:
Vartojimo prekės
Bendrosios paslaugos vartotojams
Finansinės paslaugos
Pašto paslaugos ir elektroniniai ryšiai
Transporto paslaugos
Laisvalaikio paslaugos
Statybos, būsto priežiūros, remonto, vandens ir energijos tiekimo paslaugos
Sveikatos paslaugos
Švietimo paslaugos
Kita
Elektroninė prekyba
Ar ūkininkas, elektros energiją vartojantis savo šeimos poreikiams gali būti laikomas buitiniu vartotoju?
Kodėl skirtumas tarp elektros energijos dienos ir nakties tarifų yra toks nedidelis?
Kaip pasirinkti nepriklausomą elektros energijos tiekėją?
Kur kreiptis dėl netinkamos daugiabučių namų savininkų bendrijos veiklos?
Kaip vartotojai gali pasirinkti šilumos paskirstymo metodą?
Ar visada reikia mokėti už bendrojo naudojimo patalpų šildymą?
Šilumos sektorius. Apie cirkuliacijos mokėstį.
Vartotojų ir finansinių paslaugų teikėjų ginčų nagrinėjimas Lietuvos banke
Patarimai vartotojams – pažinčių internetinės svetainės
Patarimai vartotojams – neužsakytos prekės
Patarimai vartotojams – Nemokamų pavyzdžių pakuotė
Patarimų sąrašas vartotojams - bendrai apie elektroninę prekybą
Vartotojų teisių apsaugos direktyvos pakeitimai – didesnė vartotojų apsauga
Ką daryti, jei kilo problemų dėl netinkamos kokybės prekių/paslaugų?
Patarimai saugiems mokėjimams
<
1
2