Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Visualead OÜ (16863737) ekolady.lt | Ekolady.lt/ Visualead |

PIrkau svetainėje ekolady.lt Pirkau rugsėjo 11d. ir sumokėjau už skubų pristatymą (+5Eu)
Užsakymas į paštomatą pristatytas tik spalio 2d. Tuo metu atsiimti negalėjau, prekė buvo grąžinta pardavėjui.
Rašiau jiems 3 emailus į info@ekolady.lt (email nurodytas pagrindiniame puslapyje) ir 3 žinutes jų puslapio susiekimo formoje, su prašymu arba pakartotinai išsiųsti užsakymą arba grąžinti pinigus. Jokio atsakymo negavau. (Pridedu email kopijas)
Taip pat rašiau jų puslapio papildomose taisyklėse nurodytu email susisiekimui - info@visualead.ee . Pasirodo, tokio email adreso iš vis nėra. 
Lapkričio 11d. jų svetainė net nebeaktyvi - neatsidaro. 
Pagal tai, kad bankiniame pavedime nurodyta, kad gavėjas yra Visualead Agency, radau, k
ad Visualead OÜ yra registruota Estijoje. Ten nurodytas jų email info@visualead.agency . 
Noriu atgauti pinigus. 


Visualead OÜ (16863737) ekolady.lt pateiktas atsakymas.

Thank you for bringing this to our attention. We deeply regret the inconvenience and frustration caused by your recent experience with our Lithuanian store.

We recently closed our Lithuanian store, which may explain why you were unable to access the website. However, this does not excuse the poor customer support and lack of communication you experienced. We sincerely apologize for not ensuring that all orders were delivered and for not responding promptly to your inquiries.

To resolve this issue, we are happy to refund your payment, including the express delivery charge.

Once again, we apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding.