Buvo užsakytos prekės 2024 10 12. Gavome patvirtinimą. Bet
prekės nebuvo siunčiamos. Po savaitės 2024 10 18 nusiuntėme užklausą,
cituojame: Sveiki, O kada Jus planuojate išsiųsti prekes? nes jau 6d. po
užsakymo ir jokių žinių, tik, kad ačiū už užsakymą. Laukiu atsakymo , o labiau
tai prekių. Gavome atsakymą 2024 10
21: Jūsų užsakymą gavome, netrukus suruošime ir išsiųsime. Šiek tiek reikia
mums daugiau laiko, nes laukiame BIOCOS kvapiųjų dulksnų papildymo. Vos tik
sulaukę išsiųsime siuntinuką, iki šios savaitės pabaigos turėtumėte gauti
prekes.. Bet praėjus dar savaitei, jokio pranešimo apie prekių išsiuntimą
negavome, prekių taip pat negavome. Tada parašėme dar kartą 2024 10 28: Labas
vakaras, Tikiuosi jau išsiuntėte mano užsakytas prekes. Kitu atveju, manau
galite daryti pinigų grąžinimą. Prekes užsisakysiu iš kitur, bus greičiau.
Būčiau žinojęs, nebūčiau užsakinėjęs.
Tiek ilgai prekės eina, net keista, kai kitur tokio pat gamintojo prekes
atsiunčia per 2d. Stengiuosi būti kantrus, bet jeigu iki trečiadienio negaunu
prekių, galite daryti pinigų grąžinimą. Keista net tai, kad kol neparašai nieko
neparašote, kad šiuo metu neturite, vėluoja prekės ar panašiai, na su tokiu
požiūriu ...... Ačiū. Gražaus vakaro. Bet po šio laiško jokio atsakymo
nesulaukėme. Po 3d. parašiau dar vieną laišką 2024 10 30: Laba diena,
Raminta, Kadangi jokio atsakymo negavau, tai suprantu, kad prekių neišsiuntėte.
Na tokiu atveju laukiu iki penktadienio pinigų grąžinimo. Gražios dienos. Bet
jokio atsakymo nesulaukiau. Tada parašėme dar vieną laišką 2024 10 31:
Laba diena, Raminta Smulkienė, Kiek suprantu prekių nėra, pinigų
grąžinti irgi nelabai norisi. Pasiaiškinimo irgi nėra. Negerai. Kadangi jau
laišką išsiunčiau ir jokio atsakymo negavau, kitą savaitę siųsime laišką Valstybinei
vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT). Gražaus savaitgalio. Vitalijus.
Iki šiol jokio paaiškinimo, pinigų taip pat negrąžino. Grąžinimo suma: 48,10 eurų.