El. parduotuvėje Manzara.lt įsigijau suknelę, gavus užsakymą ir apžiūrėjus drabužį jokių įtarimų dėl kokybės nekilo. Tačiau porą kartų apsirengus,suknelės medžiaga vietomis nusitrynė, pakeitė spalvą. Drabužis po poros apsirengimų tapo nenaudojamas. Susisiekus su pardavėju iš pradžių įtarė, jog tyčia sugadinai drabužį, o vėliau cituoju “ niekas jums kas įkišo pirktą daiktą, nei privertė pirkti”. Nešiotą drabužį keisti ar už jį grąžinti pinigus kategoriškai atsisako. Šiuo atveju lieku be tinkamo dėvėti daikto , ir be pinigų. Parduotuvės atstovų bendravimo maniera ir požiūris nuvilia.
Manzara.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki. Klientas prekę iš kurjerio atsiėmė birželio 25 dieną. Dėl prekės grąžinimo kreipėsi praėjus daugiau nei 14 dienų prekių grąžinimo terminui.
Mūsų internetinėje parduotuvėje aiškiai ir nedviprasmiškai nurodytos visos prekių grąžinimo bei keitimo sąlygos. Keletas iš jų:
1. Bet kurią, internetu įsigytą "Manzara.lt" prekę, per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus net nenurodant jokios priežasties.
2. Prekė negali būti devėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės.
Su šiomis taisyklėmis klientas privalėjo susipažinti pirkdamas prekę ir su jomis sutiko patvirtindamas užsakymą.
Pats klientas teigia, kad gauta prekė nebuvo apgadinta.
Dėl prekės grąžinimo ar keitimo kreipėsi liepos 16 d. po mūsų darbo valandų, taigi žinutę perskaitėme ir atsakėme sekančią darbo dieną kas bet kuriuo atveju jau yra praėjus prekių grąžinimo terminui.
Teiginys, kad prekė prastos kokybės yra niekuo nepagrįstas, kadangi sugadinti drabužį netinkamai skalbiant, džiovinant, lyginant ir t.t yra tikrai lengva. Tarkim, išblukimas galėjo atsirasti dėl džiovinimo tiesioginiuose saulės spinduliuose ir pan. Sutrinti ar kitaip pakenkti gaminio medžiagai taip pat galima daugybe įvairiausių būdų.
Pridedame pačio kliento siųstą nuotraukoje, kurioje matoma jog drabužis aplipęs kažkokiais (tikriausiai gyvūno) plaukais, kas suponuoja mintį, kad drabužis nebuvo tinkamai prižiūrimas ko pasekoje buvo sugadinta gaminio medžiaga.
Atsižvelgiant į viską kas išdėstyta aukščiau, galima prieiti išvadą, kad kliento prašymas priimti atgal jau nešiotą ir sugadintą suknelę yra atmestinas.