Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MB "Amadinos" | pinigų grąžinimas |

Laba diena, 2024-08-02 ir 2024-08-03 dieną pateikiau užsakymą madai.lt puslapyje.  užsakymas #2350 suma 168,26EUR ir #2354 suma 186,96EUR. Prekes gavau tik 08.20 Vienos prekės trūko, ją gavau dar vėliau. Tą pačią dieną kreipiausi į įmonę, dėl grąžinimo ir pinigų susigrąžinimo. Jie siūlė 08.21 grąžinti 25proc sumokėtos sumos, nesutikus, tą pačią dieną siūlė grąžinti 50proc, nesutikus tą pačią dieną siūlė grąžinti 75proc. Nesutikus 08.22 dieną pasiūlė prekes siųsti tiesiai į kiniją, bet nepateikė nei telefono nei pašto kodo, kuris reikalingas siuntimui. Toliau bandant jiems rašyti vyko išsisukinėjimas, kol 08.29 parašė laišką, kad  "Sveiki, atsiprašome, keitėsi parduotuvės taisyklės ir grąžinimų nebepriimame, nors jų oficialiame puslapyje buvo aiškiai nurodyta, kad vartotojas per 14d gali grąžini netinkamas prekes ir atgauti prekes. Po to jiems parašius laišką iki šios dienos 09.04 dingo ir taip nieko ir nebeatsakė. Ką tokiu atveju daryti? 
Prisegu visus screenshotus emailų ir puslapio taisyklių.