Per pigu.lt platforma is vidaxl pardavejo užsakiau dvi lovas.Tai buvo liepos 28d.Užsakymą apmokejau 385.98 eur.Blogai buvau informuota,jog neteikia užnešimo paslaugos,pareikalavau,kad pigu.lt atšauktų užsakymą ir gražintų man pinigus.Lovas užsisakiau pas kita pardavėja su užnešimo paslauga.Skambinau kelis kartus pigu.lt konsultantams,patikino,kad atšauktas užsakymas.Praejo mėnuo,kada kreipiausi dėl užsakymo atšaukimo.Pinigų negražino.Atsakineja,kaip robotai,žada per 14d.tai per 8d.tai per 1d.gražint pinigus.Kol galiausiai atsako,del techniniu kliučių,pranešeme vadovybei,susisieksime ir t.t.Neapsikentusi pati kreipiausi i vidaxl,kad padetu susigražinti pinigus už atšauktą užsakymą.Vidaxl atstove pasiteiravo pigu.lt,kodel negražinami pinigai,nors vidaxl patvirtimo pinigų gražinimą.
Pigu.lt pateiktas atsakymas.
Laba diena,
informuoju, kad UAB "Pigu" su Klientu dėl šios situacijos bendrauja tiesiogiai, be tarpininkų.
Gražios dienos!