Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

smartmaster | skundas dėl atsisakymo taisyti |

buvo įsigyti 2 vienodi telefono aparatai Samsung Flip 4, perkant buvo aiškiai pasakyta, nes dvėjojau ar pirkti,  kad šio modelio telefonams yra stiklo keitimas pagal garantinį nemokamai, butent jei įtrūkimas atsirastų ties sulenkimo linija, kas ir nutiko po 1,5 metų vienam iš telefonų. nuvykus į akropolio saloną, parodžiau telefoną ir mus užtikrino, kad tikrai garantinis ekrano keitimas mums priklauso, pasakė persikelti duomenys ir galima atiduoti taisymui į bet kurį tele2 saloną. Atidavėme PC mada tele2 salone, po kurio laiko su manimi susisiekė Smart master atstvovė ir pasakė, kad jei noriu gali sutaisyti nebent mokamai, nuo 300 eur.
kai pradėjau klausynėti kodėl nepriklauso garantinis aptarnavimas, nes įtrūkimai atsirado ne šeip kažkur ekrane, o būtent ties sulenkimo linija. pradėjo išsigalvoti, kad aparatas specialiai sugadintas ir jo netaisys, nors prikabintame išraše nurodo irgi kad įtrūkimai ties SULENKIMO linija atsirado.pradėjo teisintis, kad trūksta kažkokių dėtalių kurios net neįtakoją visiškai to įtrūkimo, nes buvo apačioje ties mikrofono dalimi, kas irgi yra nuo nusidėvėjimo per 1,5 metus. jų išraše irgi matosi, yra matomi minimalus naudojimo požymiai. tai irgi patvirtiną, kad aparatas naudojamas buvo tikrai tinkamai ir buvo saugomas.prašau iš smart master garantinio taisymo.