Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Vinted UAB | Negaliu atgauti lėšų už parduotą prekę |

per Vinted UAB (toliau - Įmonė), programėlę pardaviau prekę, bet pirkėjo man sumokėta suma taip ir nebuvo pervesta į "Vindet piniginę" ir liko Įmonės žinioje, norint gauti teisėtai priklausančiius pinigus Įmonė reikalauja patvirtinti tapatybę, t, y. atsiųsti asmens tapatybės ar vairuotojo pažymėjimo nuotraukas. prieš naudodamasi įmonės platforma perskaičiau visas sąlygas, pati įmonė nurodo, kad patvirtinti tapatybę gali būti prašoma pardavus prekių už  1000 Eur per metus, arba kai įtariamas sukčiavimas, neteisėtas elgesys.
Susirašinėjimo su Įmone metu jos pateikiami atsakymai dėl mano negaunamų lėšų skiriasi: iš pradžių teigiama, kad prekę įsigijęs vartotojas nepatvirtino, jog prekė atitinka lūkesčius, vėliau, kad reikia patvirtinti tapatybę, tačiau nė karto nepaaiškino dėl kokių priežasčių iš manęs reikalaujama tapatybės patvirtinimo (visas susirašinėjimas iš Įmonės pusės vyksta anglų kalba). Per šiuos metus pardaviau 3 prekes, pardavimai užtruko, prekių kainos buvo nuosekliai ir stipriai mažinamos. Įmonę teigia, kad pati dokumentų nuotraukų nesaugo, o perduoda juos trečiajam asmeniui - mokėjimo paslaugų teikėjui „Adyen“ (Nyderlandai). Nepasitikiu šiuo paslaugų teikėjų. Kaip teisinis šio paslaugų teikėjo asmens duomenų naudojimo pagrindas nurodomas neaiškus Nyderlandų teisės aktas. jokios nuorodos į jį. Neįmanoma patikrinti ar tas teisės aktas apskritai egzistuoja, jau nekalbant apie jo turinį. Pati įmonė nurodo, kad siekia mažinti asmens duomenų rinkimą ir užtikrinti saugumą, tačiau akivaizdu, kad tokie siekiai tėra vartotojų apgaulė.
Analogišką skundą Jūsų sistemoje radau (https://www.vartotojuskundai.lt/skaityti/skundas/4672), tačiau jo nagrinėjimo eiga man nežinoma.