MB Amadinos | Dėl grąžinimo taisyklių nesilaikymo |
Internetinėje parduotuvėje MADAI.lt 2024-07-18 buvo įsigyta suknelė, už kurią su siuntimu buvo sumokėta 39,96 eur. suma į maksekesus banko sąskaitą (išrašas pridedamas). Suknelė buvo pristatyta Venipak kurjeriu 2024-07-31. Suknelę pasimatavus (kadangi šiuo metu laukiuosi, neatitiko išmatavaimai)iš karto internetinėje parduotuvėje nurodytomis taisyklėmis vadovaujantis aš nurodžiau grąžinimo priežastį ir tai, jog noriu grąžinti prekę. Gavau atsakymą, jog prekę galiu grąžinti, arba atgauti dalį sumokėtos sumos. Pasirinkau prekę grąžinti ir išsiunčiau ją į parduotuvės el. paštu pateiktą Omniva paštomatą, su jų nurodytu numeriu. Siunta buvo išsiųsta kitą dieną po gavimo, t.y. 2024-08-01. Apie išsiuntimą papildomai informacau el. parduotuvę parašydama siuntos numerį. Gavau atsakymą, jog pinigai bus grąžinti atsiėmusnsiuntą. Deja, siuntos niekas neatsiėmė ir ji buvo grąžinta man atgal. Pasiteiravus, kodėl niekas neatsiėmė siuntos atsakymo negavau. Kreipusis į jų Facebook puslapį ,,Madai.lt’’ buvau užblokuota, ko pasekoje rašyti negaliu. El. paštu atsakymų taip pat negaunu. Pridedu visus susirašinėjimus, siuntos sekimo informaciją. Prašau įmonės vykdyti savo įsipareigojimus grąžinant pinigus už netinkamą prekę.
MB Amadinos pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Dėkojame, kad skyrėte laiko išreikšti savo nuomonę ir kantriai laukėte mūsų atsakymo. Suprantame, kad Jūsų pageidavimas grąžinti prekę yra svarbus ir mes norime užtikrinti, kad būtumėte patenkinta mūsų paslaugomis.
Šiuo atveju mes negavome pranešimo apie gautą siuntą, todėl atsiimti siuntos negalėjome. Kai klientė kreipėsi dėl šios situacijos, jai buvo atliktas pinigų grąžinimas.