Šiandien pirkau prekes,Ukmergės LIDL parduotuvėje.Keletą paskutinių metų renkuosi būtent šią parduotuvę.Nemalonus incidentas nutiko,kai ,eilinį kartą,pasirinkau savitarnos kasas.Nuskenavęs eilinę prekę-plakamosios grietinėlės indelį-pastebėjau,kad ant pakuotės užklijuotas lipdukas apie nuolaidą minėtai prekei,bet ekrane kaina buvo be nuolaidos."Atsiprašau,gal galit man padėti?"-paklausiau šalia stovinčios moters,LIDL parduotuvės apranga.Ji priėjo ir gan grubiai pasakė:"tai reikia skanuoti tą kodą,kur nuolaida!!!"...ir kažką padariusi(nemačiau ką,nes įsakmiai liepė trauktis į šoną) nuėjo.Aš paėmiau minėtą grietinėlės indelį ir bandžiau nuskenuoti dar kartą,bet išgirdau balsą minėtos darbuotojos(ją girdėjo dar keletas aplink stovėjusių pirkėjų),"ko jūs dar norit iš tos grietinės! Aš viską padariau,padėkit į vietą!!!!
Aš atsiprašiau "atsiprašau,pone,kad sutrukdžiau...daugiau,pažadu nebetrukdysiu..." ......"Jūs neteisus,visiškai neteisus!!!".....rėžė man darbuotoja.Aš susirinkau prekes ir išėjau. Bet nuoskauda liko.Gal šimtą kartų,gal daugiau, apsipirkinėjau šioje parduotuvėje,dažniausiai rinkdavausi savitarnos kasas,keletą kartų kreipiausi pagalbos ir visada maloniai padėdavo,,bet po šio karto tikrai ten nebeisiu,palauksiu geriau papildomas minutes su visais prie bendrų kasų...
Gal LIDL administracija galėtų paaiškint savo darbuotojams,kad ne visi klientai gyvenime dirba pardavėjais...ir šiaip jau pagalvojus,kodėl aš dirbu kasininko darbą,man už tai niekas nemoka ir dar esu apšaukiamas,kad suklydau.....to jau per daug!!!!
Tai buvo paskutinis kartas,kai aš naudojausi savitarnos kasa visose parduotuvėse.
UAB "Lidl Lietuva" pateiktas atsakymas.
Laba diena, p. Vidai.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.
Mums labai svarbu, kad lankydamiesi mūsų parduotuvėse Jūs jaustumėtės patogiai, o mūsų darbuotojai būtų draugiški ir visada pasiruošę Jums padėti.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad apsipirkdami mūsų parduotuvėje Vytauto g. 111A, Ukmergėje, pasijutote nemaloniai dėl galima netinkamų parduotuvės savitarnos kasos darbuotojos veiksmų.
Esame dėkingi, jog skyrėte laiko mums parašyti apie šį nemalonų įvykį. Siekdami ateityje išvengti panašių situacijų, mes informavome parduotuvės vadovą, kad imtųsi atitinkamų veiksmų.
Ateityje, maloniai kviestume kreiptis į mus tiesiogiai, kad galėtume greičiau išsiaiškinti situaciją ir atsakyti Jums tiesiogiai.
Dėkojame dar kartą už skirtą laiką. Mes nuoširdžiai stengsimės, kad mūsų klientams būtų malonu lankytis LiDL parduotuvėse.
Gražios dienos.