Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

HS PLUS d.o.o | Prastos kokybės prekės iš HS PLUS d.o.o, vigoshop.lt |

Iš HS PLUS d.o.o, kurios internetinė svetainė https://vigoshop.lt/, užsakiau telefono laikiklį BRACKZPHONE, kuris skirtas dviračio rėmui.
2023-04-20 gavau šią prekę, tačiau ji neatitinka jai taikomų techninių savybių. Dalis, į kurią dedamas telefonas, nesilaiko, iškrenta tvirtinimui skirta detalė, varžtas jos nelaiko. HS PLUS d.o.o internetinėje svetainėje https://vigoshop.lt/ nurodyta, kad pardavėjas dirba kiekvieną darbo dieną nuo 07:00 iki 15:00 val, ir galima susisiekti tel. Nr. +37052595930. Tačiau skambinant nurodytu telefonu nurodytu laiku, girdisi autoatsakyklyje įrašytas įrašas ne lietuvių, o užsienio kalba, ir skambutis automatiškai nutraukiamas, Pardavėjas nepasiekiamas. Pageidauju, kad pardavėjas kompensuotų nekokybiškos prekės remonto išlaidas.

Laba diena, 

Europos vartotojų centras gavo Jūsų paklausimą ECCLT-13401, persiųstą Nacionalinės vartotojų konfederacijos, dėl parduotuvės, registruotos Slovėnijoje.

Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES. Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.

Prieš pateikiant skundą vartotojų teises ginančioms institucijos, būtina kreiptis į pardavėją/paslaugų teikėją raštu (Jūsų skundo atveju el. paštu - info@vigoshop.lt) siekiant išspręsti savo problemą. Laukite atsakymo bent dvi savaites.  Jei atsakymo negavote arba nepavyko išspręsti problemos savarankiškai – esame pasirengę Jums padėti.

Jei gavote nekokybišką prekę, reikalaukite nemokamo jos pataisymo arba pakeitimo.

Pagarbiai,
Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt
Įvertinkite mūsų aptarnavimo kokybę: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/ECC-Lithuania-Consumer-Satisfaction-Survey