Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laba diena, 

Europos vartotojų centras gavo Jūsų paklausimą- ECCLT-13400

Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES. Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.

Prieš pateikdami skundą vartotojų teises ginančioms institucijos, būtinai kreipkitės į viešbutį Druskininkuose raštu (el. paštu), norėdami išspręsti iškilusią problemą. Palaukite atsakymo bent dvi savaites. Jei atsakymo negavote arba problemos išspręsti nepavyko - kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą www.vvtat.lt

Booking.com platforma nepriima skundų iš ECC-Net dėl viešbučių neatitikimų/higienos, kadangi tai yra pačių viešbučių atsakomybė. Už netinkamą paslaugos suteikimą atsako pats viešbutis, tad ir skųstis reikia tiesiai viešbučiui, o kadangi viešbutis - Lietuvoje, vėliau - Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Pagarbiai,

Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt