Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Booking.com Customer Service Center (Lithuania) UAB | booking.com klientų aptarnavimo centro toleravimas klientų sukčiavimo |

Per booking.com platformą buvo išnuomota apgyvendinimo įstaiga balandžio 14-16 dienomis (Druskininkų g. 6-19, Palanga), pinigus booking.com platforma nuskaičiavo balandžio 2 dieną (70,48 EUR). Atvykus į butą nurodytą datą dėl tvyrojusio kvapo, nes patalpa buvo prirūkyta, negalima buvo joje pasilikti. Todėl buvo informuoti apgyvendinimo įstaigos savininkai ir užsakymas atšauktas. Tačiau booking.com pinigų negrąžina, nes savininkai neigia apgyvendinimo įstaigoje tvyrojusį kvapą ir booking.com teigia jog atšauktam užsakymui negali grąžinti pinigų. Užsakymas buvo atšauktas ne dėl žmonių, norinčių išsinuomoti kaltės, o dėl apgyvendinimo įstaigos, kuri neatitiko lūkesčių. Booking.com svetainėje nėra ir nebuvo informacijos apie tai, jog bute rūkyti galima. Be to pateikus skundą booking.com klientų aptarnavimo skyriui, jie susisiekė su apgyvendinimo įstaigos savininkais, kurie neigė savo paliktus padarinius bute. Savininkai nurodė sąlygą, jog grąžintų 50 procentų sumos tuo atveju jeigu booking.com nepaliktų galimybės pateikti atsiliepimą. Tokią informaciją atsiuntė booking.com klientų aptarnavimo skyrius, kas savaime parodo jog jie toleruoja savo klientų nesąžiningą elgesį, yra paliekama galimybė apgaudinėti kitus asmenis, nes atsiliepimo apie sukčiavimą šioje platformoje nėra galimybės pateikti, kad matytų kiti siekiantys išsinuomoti asmenys. Taip pat nepalikta galimybė atšaukus užsakymą palikti atsiliepimo. Todėl nėra paliekama galimybė informuoti kitus asmenis apie sukčiavimą nurodyto adreso bute. Taip pat buvo pastebėta, jog būtent tuo metu, balandžio 14-15 buvo pateiktas atsiliepimas su labai geru įvertinimu. Nėra abejonės, jog esant tokiam kvapui niekas negalėjo išsinuomoti šio buto, todėl kyla pagrįstas įtarimas, jog apgyvendinimo įstaigos savinikai turėjo galimybę patys sau pateikti įvertinimus siekdami pritraukti klientus. O booking.com platforma tokius atvejus toleruoja ir nesąžiningą savo klientų elgesį taip pritraukdama ir sau naujus platformos vartotojus. Dėl tokio booking.com klientų aptarnavimo elgesio buvo patirta nuostolių tiek finansinių tiek moralinių. 
Su booking.com klientų aptarnavimo skyriumi buvo kalbėta, tačiau jie nenori imtis jokių veiksmų. 
Klientų aptarnavimo skyrius turėtų išsiaiškinti kiek kartų šioje platformoje buvo atšaukti užsakymai. Kiek pinigų nebuvo grąžinta asmenims siekiantiems išsinuomoti būstą. Iš kokių IP adresų buvo rašomi atsiliepimai. Sugrąžinti už būsto nuomą ir atšauktą užsakymą  sumokėta mokestį. 

Laba diena, 

Europos vartotojų centras gavo Jūsų paklausimą- ECCLT-13400

Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES. Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Taip pat teikiame informaciją apie Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007, nustatantį Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūrą.

Prieš pateikdami skundą vartotojų teises ginančioms institucijos, būtinai kreipkitės į viešbutį Druskininkuose raštu (el. paštu), norėdami išspręsti iškilusią problemą. Palaukite atsakymo bent dvi savaites. Jei atsakymo negavote arba problemos išspręsti nepavyko - kreipkitės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą www.vvtat.lt

Booking.com platforma nepriima skundų iš ECC-Net dėl viešbučių neatitikimų/higienos, kadangi tai yra pačių viešbučių atsakomybė. Už netinkamą paslaugos suteikimą atsako pats viešbutis, tad ir skųstis reikia tiesiai viešbučiui, o kadangi viešbutis - Lietuvoje, vėliau - Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Pagarbiai,

Europos vartotojų centras Lietuvoje | Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | E.p.info@ecc.lt| www.ecc.lt