Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

WIZZ Air Hungary Ltd. Lietuvos filialas | Dėl Wizz. Air saskaitoje buvusiu lėšų nurašymo nepranešus iš anksto |


Laba diena. Prašau padėti išspręsti ginčas

2018 liepos mėnesį pirkome lėktuvo bilietus kompanijoje Wizz air. Sumokejome 215 eur. Skrydis buvo atšauktas, pinigai, 215 eurų, grąžinti i Wizz air sąskaitą mano paskyroje. Niekas atskirai neinformavo  kiek tie pinigai galioja. Sakė juos galima išleisti skrydžiams jų kompanijoje. 
  El.paštu taip pat nebuvau informuotas apie taisykles del Wizz air sąskaitos galiojimo terminų. Iki 2023 balandžio kompanijos paslaugomis ir panaudoti wizz air sąskaitoje buvusių 215 eur. nebuvo reikalo. Tačiau  2023 balandžio 3 d. norint nusipirkti lėktuvo bilietus  pastebėjau, kad mano sąskaitoje  215 eurų. nėra. Tada pradėjau ieškoti kur jie yra.  Kelis kartus turėjau prisijungti prie savo paskyros   ir tik tada radau informaciją kad pinigai nurašyti 2023-03-30. Du kartus parašiau ir jų platformoje iškėliau ginčus(dispute). Teiravausi apie wizz air pinigines galiojimo terminus, kur jis turėjo buti nurodytas, ar buvau supažindintas su pinigų galiojimo taisyklėmis paštu ar kokiu kitu būdu taip pat prašiau atsiusti taisykles del wizz saskatos. (Prieš tai patikrinus Wizz air siunčiamus pranešimus, neradau jokio perspėjimo, kad pinigai iš  wizz air sąskaitos bus nurašyti). Pats radau taisykles bet informacijos, aprašo kaip nustatomas ir kiek galioja wizz air pinigineje esančio lėšos nėra.
Iškėlus ginčą po keliu dienų gavau atsakymus, kad galimybės atstatyti sąskaitoje buvusių lėšų nėra ir kad jie apgailestauja. Supratau kad atsakymas pateikiamas automatu (kreipiausi 2 kartus)nieko nesiaiškinant, todėl kreipiuosi i jus. 
Prašau padėti išspręsti ginčą.
Ačiū.

Laba diena,

Pagal Wizz Air sutarties sąlygas „WIZZ kreditui taikoma galiojimo pabaigos data, taigi galimybė juo pasinaudoti gali skirtis pagal progą, renginį ar veiklą, per kuriuos jie jums buvo suteikti, ir ją „Wizz Air“ nurodo atitinkamame pranešime, susijusiame su proga, renginiu arba veikla, už kuriuos gavote WIZZ kreditą”. Jeigu tos informacijos tikrai nebuvo matoma ir nepavyksta savarankiškai išspręsti ginčo su oro vežėju, tai galite pateikti skundą per Elektroninių ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
Taip pat, informuojame, kad turite galimybę pasinaudoti Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūra, pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 861/2007. Ši procedūra taikoma ieškiniams, kurių suma ne didesnė kaip 5 000 eurų (neįskaitant išlaidų), visose ES valstybėse narėse, išskyrus Daniją.
Europos ieškinių dėl nedidelių sumų nagrinėjimo procedūra yra alternatyva nacionalinėms procedūroms. Per šią procedūrą priimtas sprendimas yra pripažįstamas bei vykdomas kitoje ES šalyje ir negali būti ginčijamas. Dėl šio ieškinio nebūtina samdyti advokato, ieškinys turėtų būti išnagrinėtas greičiau, o procedūra yra paprastesnė, ypač nagrinėjant tarpvalstybinius ieškinius.
Daugiau informacijos:
https://e-justice.europa.eu/content_small_claims-42-en.do.