Laba diena,
jeigu kyla problemų su kitoje Europos Sąjungoje šalyje registruotu pardavėju ir nepavyksta savarankiškai išspręsti, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui. Čia rasite instrukciją kaip patteikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/
Europos vartotojų centras Lietuvoje
Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius | T. +370 5 265 0368 | info@ecc.lt www.ecc.lt
Laba diena,
Kadangi klientas nepateikė mums išsiųstos siuntos įrodymo (kvito ar sekimo numerio), jis negavo sumokėtų pinigų grąžinimo. Jei šio kvito ar įrodymo neturime, negalime būti tikri, jog siunta tikrai yra išsiųsta mums, kol negavome jos mūsų cenriniame sandėlyje, kuris yra 1500 km. atstumu, kas užtrunka ilgai.
Norime dirbti pagal mūsų klientų interesus, taigi padarydami išimtį, grąžinome klientui pinigus į jo sąskaitą be siuntimo įrodymų.
Pagarbiai,
HappyKoala