Nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame, kad nuvylėme ir sudarėme papildomų rūpesčių. Gavę jūsų nusiskundimą, iškart ėmėmės viduje aiškintis situaciją – kodėl jūsų nepasiekė didžioji dalis užsakytų prekių.
Kaip ir konsultantė paaiškino, surinkimo centre įsivėlė klaida ir dalis prekių nebuvo perduotos kurjeriui išvežimui. Labai gaila, kad mūsų klaida apkartino jums apsipirkimą. Norėdami bent iš dalies kompensuoti šią nesmagią patirtį, pinigus už nesurinktas prekes išimties tvarka į jūsų sąskaitą grąžinome kaip įmanydami greičiau, taip pat pridėjome papildomą 10 Eur kuponą. Mes dėsime pastangas, kad jį išleidžiant jokių nesklandumų nepasitaikytų ir apsipirkimas jums teiktų tik teigiamus įspūdžius.
Tikimės, kad ši klaida nesugriaus jūsų pasitikėjimo paslauga ir toliau liksite „Barboros“ klientė. O mes iš savo pusės pasiimame svarbią pamoką ir dėsime pastangas, kad tokių klaidų nekartotume.