1. Užsakėme prekių skubos tvarka, ši paslauga papildomai kainavo 3,99Eur, žadėta pristatyti ~60min.. Prekes gavome per 2,5val.. Bet didžiausia problema ne tame, blogai yra tai, kad krepšelio suma buvo 107,8Eur. Bet prekių gavome gal už 15Eur.
2. Iš karto kurjerio paklausiau dėl trūkstamų prekių, tačiau jis patikina, kad pristatė visą užsakymą. Skambinu į Barborą, paaiškinu situaciją, konsultantė pasako, jog mato, kad įsivėlė rūšiavimo klaida ir man nebuvo pristatytos viso mėsos skyriaus, bakalėjos ir pieno skyriaus prekės. Paprašau, kad atvežtų trūkstamas prekes, kaip galima greičiau. Bet konsultantė tik kartoja, jog nieko negali padaryti, nes EXPRES pristatymo papildyti trūkstamomis prekėmis negali. Paklausiau ką gali padaryti. Atsakė, kad gali grąžinti pinigus. Man kaip ir tiktų, jei nereiktų laukti, pagal konsultantę, apie 7d.d.. Kompromiso neieškojo jokio, paprašiau, kad skubos tvarka grąžintų pinigus, nes man reikia iš naujo užsisakyti pirmos butinybės prekes, o mano pinigai Jūsų sąskaitoj. Atsakymas vėl buvo - neįmanoma.
UAB "Barbora" pateiktas atsakymas.
Nuoširdžiai atsiprašome ir apgailestaujame, kad nuvylėme ir sudarėme papildomų rūpesčių. Gavę jūsų nusiskundimą, iškart ėmėmės viduje aiškintis situaciją – kodėl jūsų nepasiekė didžioji dalis užsakytų prekių.
Kaip ir konsultantė paaiškino, surinkimo centre įsivėlė klaida ir dalis prekių nebuvo perduotos kurjeriui išvežimui. Labai gaila, kad mūsų klaida apkartino jums apsipirkimą. Norėdami bent iš dalies kompensuoti šią nesmagią patirtį, pinigus už nesurinktas prekes išimties tvarka į jūsų sąskaitą grąžinome kaip įmanydami greičiau, taip pat pridėjome papildomą 10 Eur kuponą. Mes dėsime pastangas, kad jį išleidžiant jokių nesklandumų nepasitaikytų ir apsipirkimas jums teiktų tik teigiamus įspūdžius.
Tikimės, kad ši klaida nesugriaus jūsų pasitikėjimo paslauga ir toliau liksite „Barboros“ klientė. O mes iš savo pusės pasiimame svarbią pamoką ir dėsime pastangas, kad tokių klaidų nekartotume.