Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

happykoala | Happy Koala |

2022 m. lapkričio 23 d. internetiniame puslapyje
HappyKoala.lt pirkau 3 šiltus megztinius. Priedas Nr. 1, Priedas Nr. 2



2022 m. gruodžio 1 dieną, gavau laišką su informacija, kad
dėl logistikos problemų užsakymo išsiųsti negalėjo. Priedas Nr. 3



2022  m. gruodžio 5
dieną pasiteiravau dėl užsakymo atsiuntimo datos. Priedas Nr. 4



2022 m. gruodžio 6 dieną gavau patvirtinimą, kad pinigai bus
grąžinti Priedas Nr. 5



2022 m. gruodžio 6 dieną gavau patvirtinimą, kad pinigai yra
pervesti man Priedas Nr. 6



Komunikuoti bandžiau ir per programėle messenger Priedas Nr.
8 ir priedas Nr. 9



 



Happy Koala facebooke paskyroje komentarai trinami, aiškiai
matyti jog dauguma gerų komentarų yra iš netikrų paskyrų. Jeigu įmanoma prašau
padėti susigrąžinti pinigus ir užblokuoti šį puslapį, kad nepakliūtų kiti. 

Laba diena,

informuojame, kad jeigu kilo problemų su kitoje ES šalyje (šiuo atveju Slovėnijoje) registruotu pardavėju, tai galite pateikti skundą Europos vartotojų centrui. Čia rasite instrukciją kaip pateikti skundą https://www.ecc.lt/lt/support/complaint/
Jeigu mokėjote kortele, tai galite kreiptis į savo banką pasiteirauti dėl pinigų susigrąžinimo (angl.charge back) procedūros galimybių.

Pagarbiai / Best regards,
Europos vartotojų centras Lietuvoje / European Consumer Centre Lithuania
Algirdo g. 31, LT-03219 Vilnius | T. +370 2650368 | El.p. info@ecc.lt
www.ecc.lt