Elektroninėje parduotuvėje smartparts.lt užsisakiau mobilaus telefono ekraną Samsung A52 5G, kurio kaina yra 79,11 eurų. Prekę atsiėmiau nuvykęs į pardavėjo nurodytą adresą. Atsiskaitymas buvo įvykdytas atsiskaitant grynais pinigais. Vietoje gavau prekę ir pakavimo lapą (Packing slip).
Sumontavus ekraną ir pradėjus naudoti įrenginį iškarto buvo pastebėti trūkumai, spalvos, blogas atsakas į lietimą. Po kelių dienų naudojimo buvo pastebėta, kad keliose vietose ekranas visiškai nereaguoja į prisilietimą. Poros dienų bėgyje aiškiai matėsi, kad stringa telefono ekranas.
Elektroniniu paštu buvo išsiųstas laiškas pardavėjui su prašymu pakeisti telefono ekraną į kitą arba gražinti pinigus, su įvardintais trūkumais. Iš pardavėjo gautas atsakymas, kad telefono ekraną reikėjo patikrinti prieš jį sumontuojant ir kad patys išsirinkome tokios kokybės prekę. Elektroniniame tinklapyje prie prekės įsigijomo aprašymo nėra, Samsung A52 ekranas | Samsung A52 LCD ekranas su stikliuku (smartparts.lt). Taip pat paprašiau atsiūsti įsigijomo dokumentus. Iš pardavėjo atsakymo nesulaukiau.
2. Susirašinėjimą sms žinutėmis su pardavėju. 2 failai.
3. Susirašinėjimas el. paštu su pardavėju. 2 failai.
4. Video su mobiliojo ekrano trūkumais. 3 failai.
smartparts.lt pateiktas atsakymas.
PANAUDOTŲ detalių grąžinimas:
Mes suprantame, jog tikrai būna atvejų, kada, net ir po ilgų testavimų, tam tikri gedimai „išlenda“, kuomet detalė jau yra remontuojame įrenginyje. Aklai ignoruoti to nenorime, tačiau labai dažnai ( t.y. 3 iš 4 atvejų) gedimai atsiranda dėl kliento kaltės:
Kartais užtenka numesti / sulenkti / atsisėsti ar kitaip deformuoti detalę. Šie pažeidimai gali neturėti išorinių požymių bei vizualiai matomų skilimų, tačiau vidiniai elementai ar ekranas vistiek yra pažeidžiami.
Neteisingas detalės instaliavimas - klijai pabėga po šleifu / po apšvietimo moduliu / šleifo lenkimas netinkamoje vietoje ar per stačiu kampu / po ekranu paliktos mikro šukės ir t.t. / ir pan.