Neįmanoma su Igničiu.. Aš nežinau, ar taip išmokyti, ar kompetencijos trūksta darbuotojams...Tiek reikia pergyventi dėl jų siunčiamų sąskaitų. Situacija - apmokėjau už spalio mėnesio ruodmenis (10.30 d.). Elementarus dalykas - nueini iki skaitiklio nurašai tai dienai ruodmenis ir apmoki už suvartojimą. Tai pagal mane apmokėta sąskaita už spalio mėn., bet ne pagal Ignitis darbuotojus...Neseniai kalbėjau, sakau aš apmokėjau pagal ruodmenis, o jie man sako už nesumokėjote už rugsėjo mėnesį..... Dar kartą aiškinu: nurašiau skaitiklį 10 .30 d., deklaravau ruodmenis ir apmokėjau, o konsultantė atsako, taip Jūs deklaravote, bet sąskaita atėjo po 10 dienos, tai sakau, man nereikėjo mokėti tada, o sąskaitos laukti? Ji atsako- gerai padarėte, bet dar reikia už rugsėjį apmokėti....Ir kaip juos suprasti, jeigu pagal suvartojimą esu atsiskaičiusi, o jie prašo apmokėti dar už spalį 90 Eurų....TIESIOG NEĮMANOMA, PRAŠAU JŪSŲ PAGALBOS, NES NĖRA JOKIOS LOGIKOS JŲ SĄSKAITOSE...YRA SUVARTOTA ir apmoki...Ne viena susiduriu su ta problema, anksčiau blogai deklaravau duomenis, bet dabar viskas gerai....Pyktis ima, kai skambini išsiaiškinti situaciją, aiškini, kad apmokėta, o tau atsako Jūs už rugpjūtį dar nesumokėjote...tai aš be žodžių..
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
siunčiame atsakymą į Atsakymas į 2022-11-30 Skundą Nr. 2993.
Siunčiamas atsakymas pridedamas kaip šio laiško priedas. Dokumento originalas siunčiamas nebus.
Kilus klausimų, prašome apsilankyti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt, kreiptis klientų aptarnavimo telefonais 1802, +370 611 21802.