Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Gerovės klinika | Dėl nesuteiktos paslaugos |

Turėjau reumatologo "konsultaciją" Gerovės klinikoje. Konsultacija trūko apie 5 - 7 min.,  nes daktarė negalėjo suteikti man jokios pagalbos (gydytojai pretenzijų neturiu - jinai labai maloni ir profesionali). Problema yra ta, kad šioje klinikoje nerašo siuntymų nei procedūroms, nei kitiem specialistam.  Vizitas kainavo 70 eur., tačiau aš negavau jokios pagalbos, ir priversta kreiptis į kitą medicinos įstaigą su savo problėmomis. Prašiau grąžinti pinigus už nesuteiktą paslaugą, gavau atsakymą (pridedamas). Manau, kad medicinos įstaiga, kurios pacientai gali būti tik sveiki žmonės, turėtų  vadintis kažkaip kitaip (pvz., "Sveikatos pažymų išrašymo centras"), arba aiškiai rašyti tinklapiuose, kad med.pagalba klinikoje nesuteikiama (o ne slėpti šitą informaciją DUK skyriuje) 

Gerovės klinika pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Pateikiamas atsakymas į pateiktą skundą.
Pacientė I. Gladkova 2022 10 08 kreipėsi į Gerovės kliniką reumatologo konsultacijai. Atvykusi į konsultaciją, registratūroje pasirašė sutikimo lapus, kuriuose išsamiai išdėstyta klinikos tvarka, kurioje nurydyta, jog klinikoje teikiamos paslaugos yra mokamos. Pacientė konsultuota gydytojos reumatologės, išrašai apie sveikatos būklę pateikti į e.sveikatą, matomi pačiai pacientei ir kitiems specialistams. Išraše išdėstyta pacientės klinikinė situacija ir pateiktos rekomendacijos. Pacientei reikalaujant išrašyti siuntimą reabilitacijos paslaugoms, gydytoja paaiškino, kad klinika neturi sutarties su teritorinėmis ligonių kasomis, todėl siuntimo išrašyti negali.
Pacientė 2022 10 10 parašė laisvos formos laišką į klinikos bendro naudojimo el. paštą, kuriame reikalavo grąžinti pinigus, nes konsultacijos metu nebuvo išrašytas siuntimas. Pacientės raštas perduotas klinikos vadovei Gretai Balčiūnienei, pateiktas išsamus paaiškinimas, kad klinikos pacientai apmokestinami už suteiktą konsultaciją, siuntimų pirkimas nėra vykdomas. Pacientei detaliai paaiškinta, kad informacija apie siuntimų išrašymus yra išsamiai išdėstyta ir visiems prienama klinikos el. puslapyje. Pateiktos nuorodos į puslapio informaciją. Gavusi klinikos paaiškinimus, pacientė atrašė žeminančio turinio laišką su grasinimais. Klinikos vadovybė rekomendavo, nesutinkant su esama situacija, pateikti klinikai oficialų skundų, kuris būtų nagrinėjamas. Oficialaus skundo pacientė nepateikė.
Susirašinėjimo turinys pridedamas.