Atsiuntė kėdes, viena su nukritusia minkšta dalim, aiškiai buvo numesta, kad net sėdynė atšoko nuo rėmo, originaliai sukaltos kabės likę kyšoti, pritvirtinti nesigauna. Atsiuntė ekspertą sutaisyti kėdę, tas pamatė, kad nesigauna.Uždelsė du mėnesius dabar sako,kad garantija baigiasi po 60 dienų, aiškina, kad gražinimas negalimas? Dabar visai neatrašo, administracijos kontaktų nepateikia
Baldų perlai pateiktas atsakymas.
Is vartotojo buvo gautas laiskas, kad gavo kede kurioje yra nepritvirtinta sedimoji vieta. Vartotojas nebuvo praneses, kad preke yra pazeista. Priimdamas preke is kurjeriu vartotojas ja patikrino ir pasirase, kad prekes gavo ir jokiu pretenziju del kiekio ar kokybes neturi. Buvo sutarta su vartotoju, kad gavus tvirtinimo elementus jie bus perduoti kurjeriui kuris ir sumontos sedima vieta. Taciau atvykus su sutvirtinimo elementais pas vartotoja buvo pastebeta, kad kedes sedima vieta buvo ispliesta ir pazeista mechaniskai, apie ka nebuvo pranesta. Su vartotoju visada yra bendraujama ir atsakoma i visus laikus.
Pakuotę atidariau parsinešęs, pastebėjęs defektą iškarto nufotografavau ir nusiunčiau. Ar nukritusi ir nepritvirtinta vienodos reikšmės žodžiai? Esu stalius, jei kėdės dalis būtų buvus nepritvirtinta, būčiau pats prisitvirtines, bet kėdė aiškiai buvus kritusi stipriai, kad nukrito sėdynė, galiu atsiųsti visą susirašinėjimo istorija, kur nuo pat pradžių bandau paaiškinti, kad pritvirtinti nesigaus, ką ir patvirtino atvažiavęs kurjeris. Įtarimą sukėlė, kad reikėjo atsiskaityti grynais pinigais.
Prisegu savo pranešimo apie defektą laišką
Sveiki, po pateikto skundo, pardavėjas atsiuntė el.laišką, jog artimiausiu metu turi gauti kėdę pakeitimui, tai buvo balandžio 4d. nuo laiko praėjo 6savaitės, į el.paštą neatsako, kėdės negavau