Laba diena,
Dėkojame Jums už paklausimą.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime (kreipėtės į pardavėją, bet nepavyko rasti taikaus sprendimo, o pinigai Jums nėra iki šiol grąžinti), prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį neteismine vartojimo ginčų sprendimo tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
Vilniaus g. 25 01402 Vilnius
Tel. (8 5) 212 14 94
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt
Internetinis tinklalapis www.vvtat.lt