Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

OptiTaxi | OptiTAXI paslaugų teikimo parodija |

Šių metų spalio mėnesio 17-tą dieną apie 16 val. 40 min. paskambinau į Opti Taxi tel. Nr.868686868. Tiesa, skambinau abejodama šios firmos patikimumu, nes prieš kelias dienas taip pat kviečiau taxi .Operatorė pažadėjo , tačiau tada gavau tik žinutę į telefoną. Žinutės turinys buvo toks: " Atsiprasome, siuo metu visi automobiliai uzimti. Pabandykite po keliu min. Bandykite dar karta arba didinkite pavezimo kaina. Kvieciame isbandyti nauja programele.www.optitaxi.lt".Kadangi tada iš tiesų pavežimo kaina buvo apie 4-ris eurus, važiavau iš sporto komplekso "Girstutis' namo, nes sveikatos problemos trukdė kitaip grįžti. Aišku, nemaloniai" nurijau" tokią informaciją.Iki šiol gana sėkmingai naudojausi šios firmos paslaugomis. Na, gal iš tiesų visi automobiliai užimti? Gal jų nėra pakankamai, kad patenkintų tokius menkus kliento poreikiius? Todėl, kaip minėjau, spalio 17-tą dieną vėl susukau šiai firmai---ir atstumas tolesnis (na, ne į Vilnių), ir laiko rezervas didesnis, ir už palaukimą, jei reikėtų to , sumokėčiau (20 eurų valandos tarifą anksčiau buvo nurodęs šios firmos vairuotojas).Operatorė maloniai sutiko padėti. Pasitikėjau. Deja,----vėl tokio paties turinio žinutė!!! Va,tada mane ištiko šokas! Pasirodo, tai yra sistema šioje taksi firmoje - noriu vežu, noriu - nevežu. Tai ,gal tada iš anksto reikia ir informuoti klientus reklamose, kokia mažiausia pigaus vežimo kaina? Gal reikėtų klientus informuoti , kad šioje OptiTAXI firmoje vyksta aptarnavimo paslaugų" aukcionai"? Gal reikėtų reklamose ir paminėti, kad visi automobiliai yra labai užimti? Manau, tada žmonės ir trukdytų mažiau. Juolab, yra žymiai geriau sugebančių aptarnauti klientus taksi firmų Kaune. Ir dar, kas visiškai žlugdo pasitikėjimą "europinio lygio" taksi firma OptTAXI.. Kadangi dėl pastarojo kvietimo faisko patyriau ne tik moralinę , bet ir materialinę žalą, norėdama perspėti kitus galimus klientus, sekančią dieną parašiau atsiliepimą OptiTAXI svetainėje apie jų aptarnavimo lygį . Deja, dabar mano google atsiliepimas neberodomas. Štai ir mūsų " europinio aptarnavimo" sampratos lygis , požiūris į kliento teises bei jų diskriminaciją, paslaugų teikėjo atsakomybės samprata, kliento lojalumo absoliutus nevertinimas. Tik PINIGAI, PINIGAI, PINIGAI ir sovietinio lygio menkavertė OptiTAXI firmos reklama Kol mes patys neišmesime iš savo aplinkos tokių paslaugos teikėjų , tol jie ir bujos .Manau, kad už savo nusižengimus ši firma turi pilnai prisiimti atasakomybę ir kompensuoti man patirtą ne tik moralinę žalą.
Pagarbiai
Danguolė

OptiTaxi pateiktas atsakymas.

Laba diena, išstudijavome Jūsų skundą, apgailestaujame, kad nusivylėte Opti paslaugomis.

Deja, nesutinkame, kad skundas pagrįstas. Opti nėra taksi ar pavėžėjimo kompanija. Opti yra paslaugų organizatorius. Abejojame, kad yra taksi kompanijų, kurios garantuotų 100% automobilio atvykimą. Opti garantuoja šimtaprocentinį automobilio atvykimą tik įmonėms, sutartiniams klientams, sudarius ilgalaikes sutartis.

Išsamiau susipažinti su Bendrosiomis Sąlygomis galite Opti svetainėje https://kvieskopti.lt/apie-mus/

https://drive.google.com/file/d/1sZXtq4cOh2t0aQ_ybamKDR4sr3iWSCCI/view

UAB ,,Frontana“ (Opti)