Užsakymas suformuotas buvo rugpjūčio 31 dieną. Į užsakymą įėjo 5 siuntiniai, 4 iš jų buvo pristatyti rugsėjo 11 dieną, buvo pranešta, kad vienas iš siuntinių vėluos, tačiau pavėlavo kita prekė nei apie ta apie kurią man pranešė. Numatyta pristatymo data buvo rugsėjo 13. Tačiau prekė nebuvo pristatyta. Rugsėjo 17 dieną parašiau el. laišką apie nepristatyta prekę ir negavau jokio atsakymo. Rugsėjo 27 dieną paskambinus klientų aptarnavimo numeriu, buvo užregistruotas skundas, dėl nepristatytos prekės, ir pranešta, kad prekė buvo grąžinta į sandėlį, tikriausiai dėl kažkokio defekto. Su manimi turėjo susisiekt per dvi darbo dienas, dėl pinigų grąžinimo. Spalio 6 dieną, parašiau dar vieną el. laišką su įspėjimu, kad pateiksiu skundą apie pažeistas vartotojo teises, jokio atsakymo negavau.