Sveiki. Per Booking.com užsisakėme dvi vietas trims naktims Lenkijos viešbutyje Baltic Hostel 2019 m.rugpjūčio 15-18 dienoms. Užsakydami pažymėjome taškelį, kad atsiskaitysime atvykę į viešbutį. Atvykus į viešbutį 15 d.apie 20 val., administratorius (vyras) paklausė, ar esame sumokėję. Atsakėme, kad dar ne. Tuomet jis atsidarė Booking.com puslapį ir pasakė, kad rezervuota bet neapmokėta. Pasakė, kad galime apmokėti dabar grynais. Mes paskaičiavome su savimi turėtus 1056 zl ir atidavėme administratoriui. Jis mums davė kasos aparato čekį. Grįžę namo, 19 d. pažiūrėjome banko sąskaitą ir pamatėme, kad Booking.com 16 d. taip pat nuskaičiavo 249,59 eurus. Iš karto paskambinome į viešbutį, atsiliepė tas pats administratorius ir pareiškė, kad tokius čekius duoda visiems, kas rezervuoja per booking.com. Ir pareiškė, kad grynųjų pinigų iš mūsų neėmė, dar išvadino sukčiais. Mes pasiūlėme peržiūrėti ten įrengtas vaizdo kameras, jis sutiko peržiūrėt, bet atsakymo į tai nesulaukėme. Paskambinus 20 d. į viešbutį, atsiliepė moteriškas balsas. Paprašėme duoti direktoriaus telefono numerį, ji atsisakė duoti ir pasakė paskambinti rytoj apie 10 val. Jis pats kartais būna. Mes tuo abejojame, nes 19 d. jau buvo sakęs paskambinti sekančią dieną kitas darbuotojas. Bet , aišku, vadovo taip ir nebuvo. Padėkite išspręsti, prašom, šį klausimą. Norime, kad viešbutis, ar booking,com grąžintų du kartus sumokėtus pinigus. Prisegame jums turimus dokumentus. Ačiū