Sveiki. Pirkau maudymosi kostiumeli is internetines parduotuves Lionparis. Imones veiklos kodas Nr. 730335
Parduotuves klientu aptarnavimo pagalbos tel. neveikia-yra neaktyvus. Mokejimas darytas bankiniu pavedimu. Pinigai pervesti i TAUTVYDAS GRYZLOVAS asmenine banko saskaita. Pati parduotuve yra aktyvi su savo pavadinimu ir socialiniuose tinkluose Facebook ir Instagram. Apie imone daugiau jokiu duomenu.
Manau papuoliau i aferisto rankas.
Preke užsakyta š.m birzelio 11d. ir jau bus 2men. kaip jos negaunu. Kreipiausi daug kartu rasydama laiskua,kur mano preke. Asmuo atrase kelis kart taciau atsiprasunedamas ir vis kartodamas kad preke bus. Noriu pamineti,kad prekiu pristatymo nurodytas terminas nurodyras el. parduotuveje yra neadekvatus. Prekes dar vis nera ,pinigai sumoketi ,o asmuop arba ignoruoja siunciamus laiskus i nurodyta el. parduotuves paśta arba issisukineja is esamos situacijos kad "neva preke bus kita savaite ir vis kita savaite" tai gal butu galima pagalbos kaip siuo atveju atgauti sumoketus pinigus?
Lionparis pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Prašome susisiekti el. Paštu su užsakymu numeriu ir šiuo el. Paštu kuriuo pateikėte skundą dėl pinigų grąžinimo. Jokios informacijos neturime iš Jusų pusės.