Laba diena, Prieš metus pirkome paspirtuką Nynebot S1, kuris sugedo. Per 90 d. jo nesugebojo pataisyti. Parduotuvėje Euronics po skundo į vartotojų teises, pasiūlė užsakyti naujesnį modelį Nynebot S4. 2019-07-26 paspirtukas Ninebot by Segway S4 buvo atvežtas į parduotuvę, 16:49 val. sumokėjome už jį 600 Eur. Parduotuvėje jo netikrino, parsivežę namo pradėjome pakuoti, sujungus vairo ir stovo movas jis pradėjo pypsėti ir rodė šauktuką. 17:51 pasiskambinome atgal į parduotuvę, jie paprašė atvežti atgal. 18:20 atvežėme į Euronics parduotuvę. Paspirkukas visą laiką pypsėjo, pardavėjai jungėsi ir per mūsų telefoną ir per savo, bet paspirtukas rodė gedimą. Pardavėjai mums nieko nesakė, girdėjau tik šnibždantis tarpusavyje, kad kompiuteryje rodo vairo gedimą. iš pradžių pardavėjas kaltino mus, kad mes jį sulaužėme, kai pasakiau, kad patys matote palūžusį laidą, tvirtino, kad čia toks modelis. Paspirtuką pasiliko parduotuvėje su visa pakuote, mums nedavė jokio dokumento. Kitą rytą aš atvykau į parduotuvę ir paprašiau grąžinti man pinigus, nes nereikalingas neveikiantis daiktas. Paprašiau, kad pardavėjas duotų prašymo formą, noriu susigražinti sumokėtus pinigus. Pardavėjas pasiūlė atvykti pirmadienį, kai bus vedėja. Prašymą dėl pinigų grąžinimo užpildžiau ir palikau parduotuvėje. Po kelių valandų man paskambino tas pats pardavėjas ir pradėjo burti apie garantinį remontą. Aš nuo penktadienio neturiu nei pinigų nei paspirtuko iš parduotuvės niekas neskambino. Kadangi su šiais pardavėjais nesusikalbu nuo 2019 -04-30 (dėl pirmojo paspirtuko gedimo), prašau tik vieno grąžinkite mano sumokėtus pinigus 600 Eur., nebenoriu klausytis jų pasakų. Niekaip nesuprantu kodėl būtent šis elektrinis gaminys nėra tikrinams parduotuvėje prie kliento akių.