Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad jeigu pardavėjas netenkina Jūsų reikalavimo, Jūs turite teisę užpildyti ir pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – Tarnyba). Pateikiant prašymą privalote pridėti Lietuvos respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 punkte nustatytus dokumentų (mokėjimo dokumento, raštiško kreipimosi į Pardavėją ir kt.) kopijas. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo būdą bei formą galite rasti Tarnybos tinklapyje esančioje skiltyje „Kaip pateikti prašymą“ http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html.
Tarnyba, gavusi Jūsų prašymą ir išnagrinėjusi kartu pateiktus dokumentus, priims sprendimą išnagrinėti Jūsų prašymą Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12 straipsnyje įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka.
Pagarbiai
Ilona Mitkevičienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vyriausioji specialistė
El. p. ilona.mitkeviciene@vvtat.lt