2019 05 06 pirkau batus iš Jamk batus internetinės parduotuvės. Buvo pasakyta, kad gausiu per 2-8 darbo dienas. Po 3 savaičių paaiškėjo, kad batai net neišsiųsti, nes jie neturi būtent tų, kuriuos pirkau. Iki tol vaidino, kad išsiuntė.. Pasiūlė išsirinkt kitus, pateikė 2 variantus. Išsirinkau. Batus gavau 05 27. Per mažus, ne tokius, kaip buvo vaizduojama jų puslapyje. Pasakiau, kad noriu grąžinti batus ir atgauti pinigus. Batus išsiunčiau, jie juos turėjo gauti apie birželio 10d. Buvo pasakyta, kad pinigus atgausiu 14-30 dienų eigoje. Per 30 dienų neatgavau. Toliau jie vilkino laiką, sakė grąžins po savaitės, negrąžino, tada prašė dar palaukt ir žinoma šiandien, 2019 07 26 aš dar nesu atgavus nei euro.
Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad jeigu pardavėjas netenkina Jūsų reikalavimo, Jūs turite teisę užpildyti ir pateikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (toliau – Tarnyba). Pateikiant prašymą privalote pridėti Lietuvos respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau – Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 23 straipsnio 3 punkte nustatytus dokumentų (mokėjimo dokumento, raštiško kreipimosi į Pardavėją ir kt.) kopijas. Daugiau informacijos apie skundų pateikimo būdą bei formą galite rasti Tarnybos tinklapyje esančioje skiltyje „Kaip pateikti prašymą“ http://vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_prasyma.html.
Tarnyba, gavusi Jūsų prašymą ir išnagrinėjusi kartu pateiktus dokumentus, priims sprendimą išnagrinėti Jūsų prašymą Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12 straipsnyje įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka.
Pagarbiai
Ilona Mitkevičienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vyriausioji specialistė
El. p. ilona.mitkeviciene@vvtat.lt