Noriu pareikšti pretenziją, dėl banko aptarnavimo kokybės.
2015 -12-21d. Anykščių padalinyje parašiau prašymą dėl grynųjų pinigų
išgryninimo. Sulaukusi konsultantės rekomenduotą laiko
limitą(neva per 1 h.bus išsiųstas ir patvirtintas mano prašymas ir
galėsiu išsigryninti pinigus be komisinio mokesčio), išsigryninau
3000.00 eurų .
Deja, sekančią dieną pastebėjau, kad komisinis išgryninimo mokestis
yra man pritaikytas.
Parašiau pretenziją į kurią negaunu jokio atsakymo, netgi priešingai
Utenos skyriaus darbuotojos nenorėjo priimti pretenzijos neva aš
nesusikalbėjau su konsultante, jos nesupratau.
SEB pateiktas atsakymas.
2016-04-15 susisiekėme su kliente Rima Sabaliauskiene dėl nurodytos situacijos ir šios situacijos sprendimo.
Atkreipiame klientų dėmesį į tai, kad mokėjimo kortelių įkainiuose yra numatyta didžiausia grynųjų pinigų suma, kurią galima pasiimti iš bankomatų per parą ir nemokamos sumos bankomate per mėnesį paėmimo limitas. Su mokėjimo kortelių įkainiais klientai gali susipažinti banko interneto svetainėje www.seb.lt: Privatiems klientams -> Kasdienė bankininkystė -> Mokėjimo kortelė. Prireikus išimti grynais didesnės sumos – kviečiame konsultuotis telefonu 1528 (visą parą), „Skype“ (visą parą) ar kitais kontaktais (Informacija apie klientų aptarnavimo vietas)
SEB bankas visuomet siekia taikaus ir teisingo sprendimo. Turint klausimų ar norint pasitarti, kviečiame susisiekti pirmiau minėtais kontaktais.
Pagarbiai
Edita Žalkauskaitė
AB SEB banko
Kontaktų centro
Pretenzijų nagrinėjimo skyriaus vyr. vadybininkė
Tel. (8 5) 268 1112
Visą informaciją apie SEB banko siūlomas paslaugas rasite mūsų interneto svetainėje www.seb.lt. Rūpimais klausimais prašom kreiptis tel. 1528 arba e. paštu info@seb.lt