06.27 Klaipėdos Jysk parduotuvėje pirkau patalynės komplektą.
Išskalbus ir išdžiovinus pasimatė kad antklodės užvalkalas pasiūtas visiškai kreivai,
Kraštinės nesutampa, metasi 10-20 cm raukšlės ir jo neįmanoma nei sulankstyti nei išlyginti.
Juk užvalkalą perlenkus visi jo kraštai turėtų sutapti. Paprastas susiūtas stačiakampis.
Prašyčiau priimti prekę atgal ir grąžinti pinigus.
Pirkimo dokumentą ir nuotrauką prisegu.
Geranoriškai kreipiausi į pardavėją dėl prekės pakeitimo. atsakymą gavau sekančio turinio:
Apgailestaujame, tačiau remiantis 2001m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, patalynės komplektai įeina į higienos prekių kategoriją, todėl jiems grąžinimo garantija nėra taikoma.
Gražios dienos
Pagarbiai,
Rita Meliauskienė
Klientų aptarnavimo skyrius
UAB "JYSK BALTIC"
Perkūnkiemio g. 4A, Vilnius, Vilnius
LT-12128
T: +370 521 42484
el. paštas: rita.meliauskiene@jysk.lt
www.JYSK.lt
Atrašiau su patikslinimu:
Patikslinu. Pretenziją reiškiu dėl akivaizdaus broko. Kokie teisės aktai suteikia teisę prekiauti brokuota produkcija?
Atsakymas:
Apgailestaujame, tačiau remiantis 2001m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių 18 dalimi, patalynės komplektai įeina į higienos prekių kategoriją, todėl jiems grąžinimo garantija nėra taikoma. Rekomenduojame kreiptis raštiška pretenzija, kurią išnagrinėsime per 14 dienų.
Dėkoju už pagalbą sprendžiant šį klausimą
A.K.
Jysk Klaipėda pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Informuojame, kad su kliente buvo susisiekta asmeniškai