A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/4ae9525a8359cf7cac185e18c42042c7.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/8ead58b6d0be95f7030789eddca9a4e4.PNG): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/5e575f14873560ed74d41d632be98ba1.PNG): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Jamk batus | El. parduotuvė https://www.jamkbatus.lt/ nepristato prekės ir atsisako atšaukti užsakymą |

Laba diena,

norėčiau pasiskųsti elektroninės avalynės parduotuvės https://www.jamkbatus.lt/ veikla. Užsisakiusi norimą prekę 2019 05 18, iškart atlikau apmokėjimą, el. paštu gavau patvirtinimą. Internetinėje svetainėje nurodyta, jog prekės yra pristatomos per 2-8 d.d., o prieš 1-2 d.d. iki prekės pristatymo parduotuvė el. paštu atsiunčia siuntinio registracijos numerį. Išlaukusi visus nurodytus terminus ir nesulaukusi nei registracijos numerio, nei prekės, kreipiausi į pardavėją el. paštu 2019 05 29. Sekančią dieną gavau atsakymą, jog prekė bus pristatyta arba iki esamos savaitės pabaigos, arba kitos savaitės eigoje. Taip pat manęs buvo paklausta, ar lauksiu užsakymo. Patvirtinau, jog taip.
Esamos savaitės pabaigoje vis dar negavau nei jokios informacijos, nei siuntinio. Sekančios savaitės eigoje (2019 06 06) ir vėl kreipiausi į pardavėją el. paštu su prašymu mano užsakymą anuliuoti ir grąžinti sumokėtą sumą pagal nurodytus rekvizitus. Pardavėjas tai padaryti atsisakė, tikindamas, jog artimiausiomis dienomis (be konkretaus termino) gausiu ir siuntos numerį, ir užsakymą.
Pridedu ir užsakymo kopiją, ir susirašinėjimą su pardavėju. Į kitą skundus nagrinėjančią instituciją šiuo klausimu nesikreipiau.
Kadangi pardavėjo atsakymas ir gerokai vėluojantys bei nekonkretūs prekės pristatymo terminai manęs nebetenkina, savo kreipimusi norėčiau išspręsti šią situaciją sekančiai: pardavėjas užsakymą, kurio, tikėtina, dar net nėra išsiuntęs, anuliuoja ir atlieka sumokėtos sumos grąžinimą man kaip pirkėjai.

Ačiū.

Jamk batus pateiktas atsakymas.

Sveiki, pirkėjai į visus klausimus buvo atsakyta, pirkėja sutiko laukti prekės ir pirkėja gavo savo užsakytą prekę. Pirkėjai prekė pristatyta, buvo atsiųstas siuntos nr, pirkėja prekę iš pašto atsimėmė.