Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

rde.lt | Garantinis aptarnavimas |

2016-01-26 Buvo užsakytas mobilus telefonas PRESTIGIO Wize F3 3457 Dual White telefonas, pristatytas penktadienį, bet jau pirmadienį telefonas nustojo veikt (ekranas pasidarė juodas, į nieką nereagavo) buvo kreiptasi i į garantinį aptarnavimą rde.lt, ir vadybininkas pasakė kad 14 dienų bėgyje bus atsakymas kas nutiko telefonui,tas pats terminas buvo nurodytas ir el.laiške išsiuntus paklausimą kur kreiptis dėl nekokybiškos prekės, paskambinus į garantinį aptarnavimą buvo atsakyta kad terminas vis dėlto yra 16 dienų, kartu buvo pažadėta nusiųsti pakartotinį paklausimą i servisą ir gavus atsakymą paskambinti, skambinti teko patiems...vėliau buvo paprašyta vadybinko (ir ne vieną kartą) atsiųsti susipažinimui dokumentą kuriame nurodytas terminas prekės ekspertizei - atsakymas nebuvo gautas kaip ir kontaktiniai duomenys asmens kuriam būtų galima skųstis dėl vadybininkų darbo. 2016-02-19 vis dėlto buvo sulauktas skambutis ir pranešta kad telefonas brokuotas ir pasiųlyta arba pakeist telefoną arba grąžint pinigus. Nusprendžiau susigrąžinti pinigus, vakar nusiunčiau elektroninį laišką sužinot kada perves, atsakymą gavau kad negautas atsakymas iš serviso, paprašius vėl atsiųsti dokumentą kuriame nurodyti terminai ir kam galėčiau apskųsti jų darbą, atsakymą gavau cituoju " Nėra tokios informacijos, kiek gali trukti garantinis remontas. Kaip teigia vartotojų teisės, protingas laikotarpis yra vienas mėnuo." IR TAIP PASAKA BE GALO