Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pigu.lt | Pirkimo pardavimo sutarties nutraukimas dėl nekokybiškos prekes |

Pirkau čiužinį uzs.nr31727515.pagal instrukciją pripuciau čiužinį su integruota el.pompa,po kelių valandų oras išeidavo čiužinys subliuksta.Taip bandžiau kelis kartus.
2019 02 18 čiužinį grazinau nenaudota ir nepažeista su prašymu grąžinti pinigus.2019 02 26 gavau žinutę,kad čiužinys atiduodamas garantiniam remontui.Kelis kart buvau nuvykus dėl minėtos prekės,vis gaudavau atsakymą,kad būsiu informuota.2019 03 08 gavau žinutę vis dar garantiniam remonte. Į daugkartinius mano skambučius buvo atsakymas,kad mano prasymas perduotas,būsiu informuota.
2019 03 14 gavau žinutę,ciuzini galiu atsiimti.Parasiau pretenziją,kad prekę nekokybiška prašau grąžinti pinigus.
2019 03 28 išsiųstas atsakymas į mano pretenzija,kad prekę aš pazeidziau ir matomi mechaniniai subraizimai.Grazinant prekę nieks nenustate matomų mechaniniu įbrėžimų.Nebuvo pateiktas prekės apziuros aktas.
Prašau nutraukti pirkimo pardavimo sutartį ir atlyginti nuostolius.

Pigu.lt pateiktas atsakymas.

Gerb.Elena, Jūsų pakartotinė pretenzija yra perduota atsakingam skyriui išnagrinėjimui ir raštišką atsakymą pateiksime per 10 d.d. Geros dienos!