Laba diena,
Dėkojame, kad kreipėtės ir kartu apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos.
Prekių kokybei bei jos gerinimui Bendrovėje skiriamas išties didelis dėmesys, todėl gavus informaciją, skubos tvarka buvo inicijuotas vidinis prekės kokybės patikrinimas. Taip pat kreipėmės ir į prekės tiekėją. Tiekėjas pateikė paaiškinimą dėl kilusios situacijos. Po produkto partijos išleidimo į prekybą, buvo pastebėta, kad maišeliai brokuoti, t.y. maišelių kampai buvo blogai užlydyti ir per juos išbėga skystis. Tačiau į šią problemą buvo labai greitai sureaguota ir imtasi reikiamų priemonių, kad maišeliai būtų kuo skubiau pakeisti. Mes savo ruožtu, sugriežtinsime šio produkto kokybės tikrinimus ir stebėsime situaciją, kad daugiau ji nepasikartotų.
Informuojame, kad už kopūstus sumokėti pinigai buvo įskaityti į pirkimo metu naudotą AČIŪ kortelę.
Bendrovės ir tiekėjo vardu nuoširdžiai atsiprašome dėl kilusios situacijos.