Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia pateiktas atsakymas.

Apgailestaujame dėl nepatogumų naudojantis telefono aparatu „HUAWEI P9 Lite“. Atsakydami norime paaiškinti, kad Telia, AB veikia pagal įgalioto techninio aptarnavimo centro „Telekomunikacijų paslaugų centro“ (toliau - TSC) pateiktas remonto Nr. R-26022019-173 išvadas. TSC pateiktoje įrangos priėmimo informacijoje, matyti, kad priėmimo metu, atliekant pirminę apžiūrą, 2019-02-26 buvo užfiksuoti šie įrangos defektai: LCD ir galinė dalis su plėvele pabraižytas, įskilęs rėmelis prie USB jungties, dėvėtas rėmelis. Per detalesnį patikrinimą, prieš pradedant remontą, techniniai darbuotojai nustatė, kad telefonas turi mechaninių pažeidimų, lenktas telefono korpusas (tai galima matyti TSC padarytose ir vartotojui pateiktose nuotraukose). Taip pat gavome patvirtinimą iš TSC, kad įranga buvo pristatyta pakuotėje, todėl siuntimo metu ji negalėjo būti pažeista.
Remiantis TSC remonto Nr. R-26022019-173 išvadomis remonto metu buvo rasti mechaniniai pažeidimai korpuso srityje. Šis defektas yra atsiradęs dėl gamintojo numatytų saugaus naudojimo taisyklių ir garantijos sąlygų nesilaikymo. Pažymime, kad garantija negalioja mobiliojo ryšio įrenginiui ir jo priedams, pažeistiems mechaniškai arba chemiškai (žr. garantinėje pažymoje 6.6 punktas). Neatitinkančioms garantinio prekių aptarnavimo sąlygų prekėms gali būti atliekamas negarantinis aptarnavimas t. y. telefonas gali būti taisomas už papildomą mokestį.
Norime paaiškinti, kad Vartotojas kreipėsi į įrangos gamintojo atstovus Huawei Lietuva, kurie norėdami išlaikyti kliento pasitenkinimą, išimties tvarka, sutiko pakeisti telefoną, registruodami šį įvykį kaip nenatūraliai pažeistos įrangos keitimą.