Įmonės "Batų namai" parduotuvėje, esančioje Vilniuje prekybos centre "Ozas" įsigijau batus. Įsigyjant juos pastebėjau trūkumų del patogumo, del jų patobulinimo sutariau su įmonės atstovu, kuris nusipirktą avalynę pakoregavimui pasiėmė į pačią įmonę esančią Kėdainiuose. Gavau batus pakoreguotus, bet buvo dar daugiau problemų. Susitariau su Įmone juos atsiusti kurjeriu pataisymui dar kartą. Praėjus savaitei nuo batų išsiuntimo kreipiausi į pardavėją telefonu. Sutarta buvo kad per 3d sulauksiu siuntinio. Dar po savaitės toks pats atsakymas. Kreipiausi sms žinute su prašymu pervesti sumokėtus pinigus gavau atsakymą, kad gausiu per 14d. Nuo to laiko praėjo mėnuo.
Uab "Batų namai" pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Klientei pinigai jau yra grąžinti, klientei tai yra pranešta, situacija išspręsta. Buvo įvykusi žmogiška klaida ir pažymėta, kad pinigai jau yra grąžinti, patikrinus buvo rasta klaida bei atsiprašyta klientės už nesusipratimą bei pervesti pinigai.