Sveiki, užsakiau batus minėtoje el.parduotuveje. Po neilgo nešiojimo batai prardo formą, po 2 savaičių nuo gavimo atsiklijavo batu padas, pradejo atsiklijoti kitas. Paskambinau i parduotuve, sakiau kad noriu gražinti nekokybiškus batus. Išdesčiau kodėl. Man pasakė , kad be problemų, tik reikia juos atsiusti atgal, ir užpildyti skundą ir gražinimo formą. Viska padariau, išsiunčiau batus. O dabar su manimi vengiama atsiskaityti, iš parduotuves paraše kad čią nežimus brokas. Ir batai man bus gražinti atgal, suklijoti. Aš jokiai budais nenoriu klijotu batu.
eobuwie.pl S.A. pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Atsakymą dėl nurodyto Klientės skundo pateikiame žemiau.
Po pirminės atliktos ekspertizės buvo nustatyta, kad Gamintojas pripažino skundą pagrįstu. Klientė buvo informuota, kad nurodytas trūkumas yra mažareikšmis (atsiklijavęs padas) ir, kad šis trūkumas bus pašalintas. Gamintojo ekspertai bandė pašalinti defektą, tačiau to nepavyko padaryti, todėl gamintojas patenkino skundą - grąžinti sumokėtus pinigus. Klientė apie pakartotiną sprendimą buvo informuota ir šiuo metu Klientei yra grąžinami pinigai.
Pagarbiai,
Olga Adamczyk
Prekybos koordinatorius Lietuvos rinkai