Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Bitė Lietuva" | dėl UAB bite darbuotojų aplaidumo |

Rugpjūčio 24 d į Šiaulių akropolio bitės saloną pristačiau garantinį televizorių xiaomi, kurį priėmė jaunas darbuotojas, vardu Pijus ir neva tai užregistravo. 29 d. užvažiavau pasiteirauti kada bus sutaisytas televizorius ir kada galėsiu jį atgauti. Tas pats darbuotojas patikino, kad televizorius taisomas ir pažadėjo asmeniškai kitą savaitę t.y. rugsėjo 4-5 d.d. paskambinti, bet deja...Rugsėjo 8 d. parašiau pirmą užklausą į klientų aptarnavimo skyrių. Gavau atsakymą, jog reikalingi dokumentai, nors televizorius buvo išsiųstas net su originalia pakuote. Parašiau užklausą į UAB bite. Darbuotoja Guoda iš klientų aptarnavimo skyriaus mandagiai atsiprašė. Rugsėjo 11 buvo neva užklaustas Šiaulių akropolio salonas. Nesulaukęs atsakymo, rugsėjo 15 dieną vėl kreipiausi į klientų aptarnavimo skyrių. 17 d. jau iš bitės kito darbuotojo Tomo gavau atsakymą, kad jie kreipėsi į akropolio saloną pakartotinai. O jau rugsėjo 18 d. man paskambino iš akropolio salono ir paprašė atvežti televizoriaus distancinio valdymo pultą. Ir tai praėjus beveik keturiom savaitėm. Tą pačią dieną aš jau trečią kartą važiavau į Šiaulius (nes gyvenu Radviliškyje, tai 25 km kelio) ir nuvežęs pultą gavau žinutę, kad mano televizorius užregistruotas remontui Nr.16738. Tai reiškia, kad mėnesį laiko mane kvailino, nenustatė jokio taisymo termino ir iki šios dienos t.y. rugsėjo 29 apie savo televizoriu aš nieko nežinau ir negaliu juo naudotis.

UAB "Bitė Lietuva" pateiktas atsakymas.

Laba diena, Robertai.

Dėkojame už Jūsų kreipimąsi ir skubame informuoti, jog įrenginys po remonto jau yra grįžęs į Bitės saloną, tad kviečiame atvykti jį atsiimti.